Feestmaatje(s) gezocht omg. Rotterdam

10-11-2017 23:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden geleden besloten naar Rotterdam te verhuizen. De meeste vriendinnen van mij wonen niet in de buurt en lijken het daarom ‘moeilijk’ te vinden om af te spreken.

Ik ben zelf 25 jaar oud en bijna afgestudeerd als HBO-verpleegkundige in de psychiatrie. Ik ga graag naar techno en hous feestjes/festivals, maar merk dat vanuit mijn vriendinnenkring hier geen behoefte meer aan is.

Het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen die het ook leuk vinden om naar feestjes te gaan of lekker biertjes te drinken in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Klinkt leuk :-)! Ik verhuis zelf binnen 2 maanden naar Rotterdam, ik ken daar wel wat mensen, maar nog niet veel en het lijkt me heel leuk iemand te leren kennen om mee te gaan stappen en leuke dingen te doen ;-).

Ik ben 28 jaar, kom uit Brabant, werk als juridisch medewerker in Den Haag, ben vrijgezel, hou van stappen, sporten, shoppen, lekker eten en gewoon algemeen gezellige dingen eigenlijk. Zal ik je een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hee missfruztiez,

Lijkt me leuk! Het lijkt me leuk om je te leren kennen, je kan me een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een bericht gestuurd :-)!
Hoi! Ik heb je een pb gestuurd, maar blijft in postvak uit staan?
Alle reacties Link kopieren
Hooi !
Kan ik me aansluiten?;)
woon sinds kort in t westen en hou ook van stappen , sporten , gezelligheid !

Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
hoi!

ik woon sinds dit jaar in Rotterdam en kan mij precies hier in vinden! ik ben accountmanager en 25 jaar, zou graag met jullie in contact komen.


Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Anna56, ik heb je een berichtje gestuurd. Ik weet niet of het goed is gegaan, hij blijft in postvak uit staan. Anders kan je mij ook een berichtje sturen.
Hi!

Leuk berichtje! Ik hou zelf ook veel van techno feestjes, uitgaan en drankjes doen. Woon nu nog in Leiden, maar verhuis binnen een paar maanden waarschijnlijk naar Rotterdam of den Haag, afhankelijk waar ik een baan ga vinden. Ik studeer nu bijna af namelijk.
Lijkt me leuk meer van jullie te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi lalala789,

Er gaat iets niet helemaal goed bij mij als ik berichtjes wil sturen. Zou je mij anders een berichtje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi lalala789,

Er gaat iets niet helemaal goed bij mij als ik berichtjes wil sturen. Zou je mij anders een berichtje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Is dit bericht nog actief?
Ik ben zelf 23 en woon in omgeving Rotterdam sinds kort.
Ik hou zelf ook van feestjes en drankjes drinken.

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hee, je hebt een pb ontvangen als het goed is :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie al eens wat afgesproken hebben samen?
Zo ja, kan ik een keertje aansluiten? Zo nee, heeft er iemand/hebben er meerdere zin om een keer een drankje te doen?

Ik ben zelf in oktober in Rotterdam komen wonen, speciaal voor de stad😊. Ben 27 en werk in de gehandicaptenzorg.

Het lijkt me leuk contact te hebben met mensen die hier ook ‘nieuw starten.’

Groetjes,
Manon

Ps. Ik ben nieuw op het forum, ga mijn best doen om alles in de gaten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuke oprkep! Ik zoek concreet meiden die mee willen naar festivals o.a. Dreamfields en Mysteryland.
Daarnaast is gezellig andere dingen doen ook welkom! Ik woon net onder Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hoi isz,

Ik heb helaas geen pb ontvangen!
Zou je deze opnieuw kunnen sturen? :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven