Vriendinnen in Goes

18-11-2017 21:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo 🤗

Hoewel ik een leuk gevuld sociaal leven heb, zou ik het leuk vinden om nog wat sociale contacten op te doen in Goes. De meeste van mijn (hele lieve) vriendinnen wonen een stukje rijden. En ik zou het zo leuk vinden om af en toe spontaan een kop thee of koffie te gaan doen. Uiteraard andersom dan ook van harte welkom.

Ik heb twee kinderen. Kleine parttime baan. Overdag dus redelijk wat tijd. Maar ook s'avonds of het weekend staat vrij om leuke dingen te plannen. Ik hou van goede koffie, winkelen en kletsen. Het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn wil ik mij met een goede vriendin goed kunnen vermaken. Toch vind ik het ook zeker leuk om nieuwe dingen te doen en van alles te ondernemen, met of zonder kids.

Nou, wie weet wat hier uit komt. Tot horens!
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Haai,

Mag ik vragen hoe oud je bent? :$
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik reageer even op je berichtje! Ik ben Daisy, net 40, getrouwd en ik heb een zoon van ruim 8 jaar. Ik woon in een van de grotere dorpen rondom Goes. Het lijkt me leuk om in contact met je te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vraag me ook af in welke leeftijdsgroep je vriendinnen zoekt. Ik ben 42, moeder van twee jonge pubers, ik woon in Reimerswaal.
Naast koffie drinken lijkt het me leuk om een keer naar de bios te gaan, wandelen, uit eten of lunchen..
Laat maar weten of we elkaar kunnen mailen ofzo om in contact te komen. Ik weet niet precies hoe dat hier werkt, ben nog maar net lid.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
shadowfaxx schreef:
18-11-2017 21:16
Haai,

Mag ik vragen hoe oud je bent? :$
Uiteraard. Begin 30. Leeftijd speelt voor mij geen enorme rol. Hoewel een generatie verschil misschien wel wat minder gespreksstof geeft ;)
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een privébericht verstuurd.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Goes... rijd jij wel auto op zondag? Omdat je het over weekenden hebt.
Veel mensen die ik ken in goes zijn nogal gelovig en het lijkt me handig dat te vermelden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet gelovig.

Is dat jouw ervaring ja? Ik ken echt nauwelijks gelovigen. Misschien trek ik dat niet aan. Maar in mijn beleving is Goes niet heel erg gelovig. Niet in vergelijking met sommige dorpen.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Gatochpoetsen schreef:
20-11-2017 08:15
Ik ben niet gelovig.

Is dat jouw ervaring ja? Ik ken echt nauwelijks gelovigen. Misschien trek ik dat niet aan. Maar in mijn beleving is Goes niet heel erg gelovig. Niet in vergelijking met sommige dorpen.
Geen tv, zondags geen auto (maar wel klagen dat de kinderen niet komen op moederdag?? } en de computer alleen voor werk En op zondag 2 of 3 x naar de kerk. En ja op zondag word je met de nek aangekeken dus vandaar. Leek me handig om er bij te vermelden ;-)
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-11-2017 08:28
Geen tv, zondags geen auto (maar wel klagen dat de kinderen niet komen op moederdag?? } en de computer alleen voor werk En op zondag 2 of 3 x naar de kerk. En ja op zondag word je met de nek aangekeken dus vandaar. Leek me handig om er bij te vermelden ;-)
o_o Ik weet niet waar in Goes jij kijkt.....maar mij valt het daar echt niet op, al 22 jaar niet. Inderdaad in bepaalde dorpen doen mensen niks op zondag. Maar daar kun je zelfs met gemak doorheen fietsen..
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven