Gezocht leuke vriendinnen omgeving Zoetermeer/Leiden/Den Haa

01-12-2017 16:31 11 berichten
Weggehaald ivm herkenbaarheid
anoniem_63c0e42656561 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 13:19
Reden: Herkenbaarheid
93.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik woon zelf niet in de buurt, maar ben wel lid van een hele leuke Facebookgroep: Vriendschap en gezelligheid. Voor mensen tussen de 18 en 50 jaar uit vooral Zuid-Holland, de meesten zijn tussen 20 en 30 jaar. Echt een hele gezellige groep met veel uitstapjes om elkaar te leren te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik ben 23 (bijna 24 jaar) en woon sinds een half jaar in Den Haag. Doordat ik vanuit een andere provincie ben verhuisd heb ik weinig contact met mijn oude vrienden, dus het lijkt me wel leuk om hier wat nieuwe vrienden te maken!

Verder ben ik ook totaal niet van het uitgaan en feesten~! Stuur maar een berichtje als je wilt praten ofzo :D
Eefje: bedankt voor je reactie! Ik ga eens kijken naar de pagina.
Mepi: ik stuur je een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Appeltje, ik woon in Zoetermeer! Ik mis ook wat vriendinnen in de buurt en ben ook geen feestbeest maar wil wel graag wat meer op pad. Stuur me gerust een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Appeltje: Ik heb gereageerd! :)
Up :)
Alle reacties Link kopieren
...
roze-roos wijzigde dit bericht op 07-10-2019 21:45
97.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Appeltje-- schreef:
01-12-2017 16:31
Hallo allemaal,

Ik woon in Zoetermeer en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zou het leuk vinden om af en toe met iemand een kopje koffie te drinken, een stukje te wandelen of andere leuke dingen te ondernemen. Bij voorkeur iemand die in de buurt woont en rond de 20/30 jaar is. Met of zonder kinderen maakt niet uit, want op korte termijn hoop ik zelf ook moeder te worden. Ik houd niet zo van uitgaan, festivals, etc. Ik ben meer iemand van een kopje koffie en gezellig bijkletsen. Actieve dingen vind ik ook leuk (sporten, winkelen, etc.).

Het lijkt me leuk om een berichtje te krijgen.

Hoi,

Ik herken me erg in.jouw stukje.
Lijkt me leuk om in contact te komen.
Ik ben Eveline, 29 jaar en woon in Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
kabouterb schreef:
03-12-2017 23:10
Hoi Appeltje, ik woon in Zoetermeer! Ik mis ook wat vriendinnen in de buurt en ben ook geen feestbeest maar wil wel graag wat meer op pad. Stuur me gerust een berichtje!
Hoi,

Ik ben Eveline, 29 jaar en woon in Zoetermeer. Ik zag je berichtje. Zelf ben ik ook geen feestbeest hou wel van dagjes weg, terrasje pakken etc. Hoe oud ben jij? Zou je iets over jezelf kunnen vertellen? Ik ben ook op zoek naar een of meerdere vriendinnen in Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
kabouterb schreef:
03-12-2017 23:10
Hoi Appeltje, ik woon in Zoetermeer! Ik mis ook wat vriendinnen in de buurt en ben ook geen feestbeest maar wil wel graag wat meer op pad. Stuur me gerust een berichtje!
Hoi,

Ik ben Eveline, 29 jaar en woon in Zoetermeer. Ik zag je berichtje. Zelf ben ik ook geen feestbeest hou wel van dagjes weg, terrasje pakken etc. Hoe oud ben jij? Zou je iets over jezelf kunnen vertellen? Ik ben ook op zoek naar een of meerdere vriendinnen in Zoetermeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven