Leuke meiden gezocht (28-40 jaar ) omgeving Amsterdam.

03-12-2017 08:36 3 berichten
Hallo allemaal.

Omdat ik het best wel mis om een sociaal leven te hebben en het jammer vind dat ik helemaal geen vriendinnen heb plaats ik toch eindelijk maar eens een oproepje hier op het forum. Vroeger heb ik dat ook gedaan en hield er toen een leuke stapvriendin aan over. Ik ben een dertig jarige single meid uit een dorp vlakbij Amsterdam die in de catering werkt en in haar vrije tijd graag boeken schrijft, voetbal kijkt en houd van relaxen en spelen met haar kat. Ook ga ik graag uit, maar nu ik dertig ben doe ik dat wel minder dan vroeger. Ik ben bewust kinderloos maar heb geen enkel bezwaar om vriendinnen te zijn met iemand die kinderen heeft.

Ik heb ADD en best een groot rugzakje qua verleden, maar daar kan ik goed mee omgaan in mijn dagelijks leven.
Ik ben vrolijk, sociaal, een tikje rebels en empathisch en lees mensen erg snel. Ik ben altijd mezelf en ben erg allergisch voor alles dat onecht is.

Het lijkt me gezellig om leuke meiden te leren kennen uit de buurt met wie ik een leuk contact kan opbouwen. Een keertje naar de bios, of een drankje doen. Gezellig uitgaan. Leeftijd maakt me niet zoveel uit eigenlijk, zolang het maar klikt, dat vind ik veel belangrijker.

Mocht het je gezellig lijken om een keer contact te hebben dan hoor ik het wel.
Groetjes Madrid.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Leuke oproep. Ik zal je een pb sturen.

gr, Astrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi Madrid, ik ben 31 jaar en woon in Amsterdam. Lijkt mij leuk om meer vriendinnen te hebben. Als je nog zoekende bent let me know!😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven