Mensen gezocht voor overleg carrierekeuzes, Noord-Holland

04-12-2017 10:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Sinds een tijdje loop ik te dubben over mijn werk. Ik heb een eigen onderneming, die mij een hoop vrijheid geeft. Daarnaast heb ik enkele projecten lopen en hou ik voldoende tijd over voor mijn kind. Nadeel is dat ik altijd bereikbaar moet zijn voor mijn werk, dat het met vlagen veel te druk is en dat ik geen enkele voldoening uit mijn werk haal. Ik wil mijn werk niet zomaar opgeven, vooral omdat ik niet weet wat ik anders zou willen doen. En dat is dus precies waar ik niet uitkom: wat zou ik wel willen?

Uiteraard praat ik hier ook wel eens over met vrienden en partner, maar ik zou wel eens een frisse blik willen hebben hierop. Coaching is een optie, maar vaak moet je je dan toch weer commiteren aan een bepaald aantal sessies en het is bepaald niet gratis.

Ik dacht: misschien is het een leuk & gratis alternatief om eens bij elkaar te komen met een paar anderen die vergelijkbare twijfels hebben en eens met elkaar te brainstormen hierover? Onze dilemma's delen met een aantal 'objectieve' buitenstaanders en kijken of we elkaar kunnen helpen?

Zou het leuk vinden om met iedereen te sparren die twijfelt welke richting hij/zij op wil met carriere. Dit mogen andere ondernemers zijn, maar ook starters, mensen die vastlopen halverwege hun carriere, etc.

Is er iemand anders die dit leuk/interessant zou vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel zelf niet zo, maar als ik iets kan bijdragen: met alle plezier
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te horen, LeesMee!
Alle reacties Link kopieren
Ok, en nu?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee dit!
Ik loop eigenlijk mijn hele leven al te dubben met wat ik nu echt wil. Heb al veel verschillende functies bij veel verschillende bedrijven gehad, ik vind ook gewoon veel verschillende dingen heel leuk, maar altijd het gevoel 'dit is het toch niet'.
Nu een paar maanden geleden begonnen met HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en helemaal gelukkig. Ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet en kijk heel erg uit naar de dag dat ik afstudeer en als maatschappelijk werker aan de slag mag.

Ik vind het heel leuk om met andere mensen te praten over interesses, carriere, etc. dus schuif graag aan! Ik woon vlakbij Alkmaar
Alle reacties Link kopieren
Hoi Astrid, Sorry voor mijn trage reactie! Het liep even niet zo snel met de reacties, dus had geen reactie meer verwacht.

Leuk om te horen dat je eindelijk weet wat je wil, klinkt super zeg! Hoe heb je uiteindelijk de keuze voor MWD gemaakt?

Hopelijk kunnen we nog wat meer mensen geinteresseerd krijgen en dan een keer bij elkaar komen met z'n allen :)
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd item
anoniem_358494 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 11:49
Reden: #
79.49% gewijzigd
En ik wil graag een anoniem account. Al meerdere keren gevraagd maar is nog steeds niet het geval...
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 12:09
Reden: Ik wil een anoniem account
1.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is hier ooit nog iets mee gebeurd? Zou je dat alsnog willen?
Ik woon in Amsterdam, ben ZZP'er en ondanks dat ik volop werk heb en niks te klagen over de inkomsten, vind ik het nou niet echt leuk werk wat ik doe. Ik weet alleen ook niet echt wat ik wel zou willen (zonder enorme drop in inkomsten). Altijd leuk om met een objectief persoon over te babbelen!
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven