Bewuste vriendinnen (rond 40 jr) Bussum e.o.

13-12-2017 18:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik woon in Bussum en ben 43 jaar, geen kinderen. Heb leuke vriendinnen en vrienden maar de meesten wonen verder weg of zijn erg druk met werk en gezin; ik zou graag 1of meer vriendinnen in de nabije omgeving erbij willen. Liefst bewuste vrouwen met interesse in persoonlijke ontwikkeling en/of spiritualiteit. Dit houdt voor mezelf in dat ik probeer zo bewust mogelijk te leven en m'n eigen 'waarheid' te vinden en leven. Innerlijk vrij worden/zijn. Zou dit graag (meer) delen met anderen. Ben o.a. geïnspireerd door Mooji, Gangaji en Jeff Foster. En gewone simpele dingen en kletspraatjes vind ik ook prima en gezellig!
Kan je een beetje uitleggen wat je met ‘bewust’ bedoelt? Want dat kan veel betekenen (voeding, gezondheid,milieu etc.)? Ik denk nu aan Bewust Becel maar dat bedoel je vast niet in deze context ;)
Leuk dat je niet onder stoelen of banken steekt waar jij voor staat.
Velen schamen zich voor hun spiritualiteit of durven het niet erover te hebben uit angst voor afkeur/onbegrip.
Succes!
Bblientje schreef:
13-12-2017 19:34
Leuk dat je niet onder stoelen of banken steekt waar jij voor staat.
Velen schamen zich voor hun spiritualiteit of durven het niet erover te hebben uit angst voor afkeur/onbegrip.
Succes!
Huh? Echt?!? o_o
Waarom zou je je daarvoor schamen?
Alle reacties Link kopieren
@Labalade: Dat 'bewust' heb ik in het oproepje uitgelegd in het tweede deel van het bericht :-) Verder houdt het ook in: bewust zijn van m'n eigen ego-patronen en reacties, en die van anderen, en echt eerlijk zijn naar mezelf en anderen. We zitten vaak zo in conditioneringen en patronen, en het is mijn wens daar vrijer in te worden/zijn en vanuit meer 'ruimte' te kunnen leven en zijn.

@Bblientje: Dankjewel! Het is inderdaad best spannend om het zo expliciet te vermelden omdat mensen het snel raar of zweverig of overdreven of wat dan ook vinden. Maar het is wel waar ik voor sta en wat ik juist graag wil delen met anderen en in vriendschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven