Moeite met sociale contacten

13-12-2017 19:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben vrouw van rond de dertig. Ik woon tussen Arnhem en Doetinchem. Ik hou van winkelen, katten, spelletjes doen en knus op de bank met wat kaarsjes aan tv kijken. Graag zou ik nieuwe mensen leren kennen uit mijn regio.

Dit is misschien een wat ongebruikelijk oproepje. Ik heb namelijk moeite met sociale contacten door mijn autisme. Ik vind het moeilijk om over koetjes en kalfjes te praten en daardoor vind ik het moelijk om een gesprek gaande te houden. Ook ben ik erg onzeker. Mijn sociale kring is daardoor erg klein.

Ik vind het belangrijk dit te vermelden omdat ik bij een gewoon oproepje tijdens afspraken te veel hinder van mijn problemen verwacht. Ik zou dan ook graag af willen spreken met andere mensen die het moelijk vinden sociale contacten aan te gaan. Daardoor ontstaat gelijkwaardiger contact en misschien kunnen we elkaar ook wel steunen. Je leeftijd en geslacht vind ik niet belangrijk.

Groetjes,

Roodborst
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar probleem! Ik woon helaas niet in de buurt,
Maar succes met iemand vinden :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt. Hopelijk vind je snel een maatje!
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
13-12-2017 20:02
Herkenbaar probleem! Ik woon helaas niet in de buurt,
Maar succes met iemand vinden :)
Dankje :)
Alle reacties Link kopieren
SadSloth schreef:
13-12-2017 20:09
Ik heb hetzelfde probleem. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt. Hopelijk vind je snel een maatje!
Thanks :-)
Oh dit is zo herkenbaar! Helaas woon ik ook niet in de buurt. Hopelijk vind je snel iemand :)
Alle reacties Link kopieren
Hooi !
Zou je me n pb kunnen sturen roodborst? als ik jou n pb wil sturen geeft die foutmelding..
ik herken me volledig in je verhaal..


Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar probleem. Heb helaas geen hapklare oplossing. Simpelweg doordat je, om sociale contacten te maken, men toch eerst uit de comfortzone moet zien te komen. Gewoonlijk doet men dit door een hobby/activiteit te ontplooien welke men zelf individueel leuk vind en waar deze activiteit centraal staat en niet de mensen die daar verder aan deelnemen.

Succes in ieder geval. En hopelijk lukt het jou om wat te vinden dat voor jou werkt. Heb je eenmaal wat om over te praten, dan volgt de rest meestal vanzelf.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roodborst, ik heb je een pb gestuurd, maar kan niet zien of hij bij je is aangekomen.
Ik heb je ook een pb gestuurd maar hij blijft bij mij nog in postvak uit staan. Hopelijk heb je hem wel ontvangen :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn pb staat nu (na een aantal dagen) wel bij verzonden berichten, dus ben benieuwd of je hem binnen hebt.. :-)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werken de priveberichten totaal niet haha ..
mijn mail is dvtviva@hotmail.com

misschien kunnen we t zo proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pbtje gestuurd, ben ook rond de 30, woon tussen doetinchem en arnhem in en heb ook een vorm van ass :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven