Ik (39), zwanger van eerste, zoek soortgelijken in 020!

16-12-2017 14:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Na jaren van twijfels en vooral 'net niet relaties' heb ik de man gevonden waar ik niet bij twijfelde en nu dus zwanger van de eerste. Op wat kwalen en zwangerschapsdiabetes na, gaat het heel goed en ik ben op 17 mrt uitgerekend. :)

Ik heb hier in Amsterdam een solide vrienden- en groot kennissenkring, maar ik kom maar niemand tegen die boven de 36+ en zwanger is (van de eerste). De dames zijn standaard tussen tussen de 28 en 34.

Het lijkt me erg leuk om dames te leren kennen die ook zwanger / net bevallen zijn. Die absoluut open minded zijn betreft wel/geen borstvoeding, wel/geen ruggenprik, wel/niet full time werken na baby enz., aangezien ik regelmatig lees dat juist wij vrouwen erg hard en veroordelend zijn naar andere vrouwen toe.

Ben je die 36+'er en lijkt het je leuk om je (eerste) ervaringen te delen onder het genot van koffie/thee en in 2018 eindelijk weer bv aan de wijn, bloody Mary's, tonijntartaar en sushi? Heb je ook totaal geen idee welke sh*t storm je te wachten staat?
Woon je in/om Amsterdam? Stuur dan een berichtje!

Liefs,

:hug: Jufislief
Alle reacties Link kopieren
"Heb je ook totaal geen idee welke sh*t storm je te wachten staat? "

Begrijp dit niet, klinkt ook niet iets om je op te verheugen.

Gaat het wel?
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Het gaat zeer zeker en ik verheug me er ook erg op, maar aangezien ik nul kinderen heb, heb ik inderdaad nul idee.
Ik verbloem het alleen niet.
Alle reacties Link kopieren
De dingen die je noemt zijn toch helemaal niet leeftijdsgebonden? Waarom zou iemand van 32 die zwanger is van eerste kind niet met je kunnen kletsen over de sh*t storm en zo graag wijn willen drinken?

Ben het overigens eens met mlle, je klinkt negatief. Succes met je zoektocht, ik val sowieso niet in je doelgroep
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo negatief omdat je omgeving niet blij is met je zwangerschap en je het niet gunt om op 39 jarige leeftijd moeder te worden?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
1 correctie in je verhaal: Je mag wel sushi! Was voor mij ook een hele aangename verrassing. https://www.minime.nl/artikelen/631/zwanger-sushi-eten :blob:
If you can dream it you can do it
Ik begrijp wel waarom je met leeftijdsgenoten wilt afspreken. Is niks mis mee en begrijp de "ophef" ook niet.
Ik ben tegen de 30 en zou ook liever kletsen met vrouwen tussen de 25 en 34 ipv met meiden tussen de 18 en 22. Je zit in een andere levensfase ook al ben je beiden zwanger.

Geniet van je zwangerschap!
Olijfje1988 schreef:
16-12-2017 16:40
Ik begrijp wel waarom je met leeftijdsgenoten wilt afspreken. Is niks mis mee en begrijp de "ophef" ook niet.
Ik ben tegen de 30 en zou ook liever kletsen met vrouwen tussen de 25 en 34 ipv met meiden tussen de 18 en 22. Je zit in een andere levensfase ook al ben je beiden zwanger.

Geniet van je zwangerschap!

Ja 34 en 39 is inderdaad een ontzettende generatiekloof.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik vd reacties op mijn oproep. Dit is dus exact wat ik bedoelde met het negatieve van vrouwen naar andere vrouwen toe.
Ik ben nogmaals niet negatief en iedereen om me heen is blij voor me. Ik mis alleen dames van om en de nabij mijn leeftijd in mijn directe omgeving. Mag ik even lekker zelf bepalen wat ik in mijn oproep zet? Je hoèft niet te reageren. Ga lekker ergens anders cynisch zitten kniesoren aub.
Alle reacties Link kopieren
Niks van aantrekken! Snap het heel goed! Er reageert vast wel iemand:) geniet van je zwangerschap !
Alle reacties Link kopieren
Sorry, sh*t storm roept bij mij geen positive associaties op.

Ik zie net dat er een topic is Zwanger na je 40e? Misschien dat je daar leuke contacten kan vinden
Alle reacties Link kopieren
@HayleyDunphy: het is ook letterlijk bedoeld omdat er een baby aankomt. De vraag erna of het gaat vind ik gewoon erg jammer. Het is een leuk bedoelde oproep, geen trial.
Alle reacties Link kopieren
@HayleyDunphy: dank voor de tip. Ga het checken! :)
Alle reacties Link kopieren
Haha leuke oproep, ik begrijp je helemaal! Zelfde verhaal ook, niet eerder de juiste man, zwangerschapsdiabetes... ik ben alleen al bevallen en woon in 't Gooi.
Ik ben 38 jaar en 3,5 maand geleden moeder geworden van een prachtig meisje. Ik ben naar ongeveer hetzelfde op zoek alleen woon ik dus niet in Amsterdam maar goed, ik woon ook weer niet zo ver dat we echt niet zouden kunnen afspreken. Mocht je eens gezellig willen kletsen, vragen hebben of whatever stuur gerust een berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven