Nieuwe mensen leren kennen omgeving Den Haag

17-12-2017 14:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,

Ik ben sinds kort verhuisd van noord holland naar den haag voor mijn werk. Helaas ken ik nog niet veel mensen hier, dus dat zou ik graag willen veranderen!

Ik ben 24 jaar, heb economie en finance gestudeerd in amsterdam en ben nu fulltime werkzaam als ambtenaar.

Ik sport een aantal dagen in de week (voornamelijk krachttraining), luister veel naar muziek, ik koop af en toe iets teveel make up (ook al draag ik het niet veel meer) en ik geniet van het drinken van een wijntje en een biertje.

Heeft er iemand uit de omgeving zin om met een paar meiden een whatsapp groepje te beginnen en dan samen een keer een drankje te gaan drinken?

Let me now!

Groetjes,
Kyra
Alle reacties Link kopieren
Hi Kyra lijkt me erg leuk om een keer te chatted of etc. Ik ben nieuw op dit forum en met de nieuw jaars voornemens om wat meer sociale contacten te maken ben ik erg benieuwd hoe dit werkt haha
Alle reacties Link kopieren
Hi Kyra!
Ook ik ben net verhuisd naar deze regio en zou het daarom ook leuk vinden om nieuwe contacten op te doen. Het is toch iets lastiger als je niet meer studeert oid. ;) Ikzelf ben bijna 27, ben net gaan samenwonen in Leiden en ben mijn sportregime weer aan het oppakken naast mijn fulltime baan. Een whatsapp of facebookgroep starten lijkt me een fijne manier van kennismaken!
Ik hoor graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een berichtje gestuurd!
Hi!

Het lijkt mij ook leuk jullie te leren kennen! Ik woon nu in Leiden en ben bijna afgestudeerd. Ben daarna van plan om in Den Haag te gaan wonen, ookal hangt dat nog af van waar ik werk ga vinden.

Ik hou van sporten (krachttraining en hiit groepslessen), drankjes drinken, festivals bezoeken, winkelen en natuurlijk Netflixen.

Let me know :)
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit ook graag aan! Ik stuur je een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 23 jaar en woon sinds kort in Den Haag. Ik ben net afgestudeerd in Leiden. Ben nu werkzaam als wijkverpleegkundige in de thuiszorg.

Ik vind het leuk om gezellig naar de bioscoop te gaan, drankjes te doen, terrasjes te pakken of festivals te bezoeken.

Ik zou het leuk vinden om jullie te ontmoeten.

Groetjes,

Britt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven