Mensen in (omgeving) Leeuwarden die wat leuks willen doen?

17-12-2017 17:03 5 berichten
Hallo!

Ik ben onlangs in Leeuwarden komen wonen en ken hier nog niemand. Ik zou het daarom leuk vinden wat contacten op te doen hier, om een sociaal leven op te bouwen. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die in of rond Leeuwarden wonen en het leuk vinden in contact te komen, met als doel misschien af te spreken om te kijken of dat klikt voor een vriendschap.

Ik ben zelf 24 jaar oud en ben in de afrondende fase van mijn master. Ik vind het leuk om met anderen (hoeft niet per se dezelfde leeftijd te zijn) samen zo nu en dan een wijntje te drinken of iets leuks te doen. Echt stappen tot de zon opkomt doe ik niet zo heel vaak, maar in de kroeg (of thuis) zitten voor goede gesprekken doe ik dan weer heel graag. Verder lees ik op het forum dat veel mensen een leesclub starten. Een groepje vormen rondom een activiteit, zoals een leesclub, lijkt me ook een heel leuk idee. Ik ben een extravert persoon die makkelijk contact maakt en niet bang is uit haar comfort zone te stappen af en toe. Alle ideeen zijn welkom dus!

Ik zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die hier ook van houden, dus zie de reacties tegemoet:)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk, hier uit een dorpje vlakbij lwd ook wel behoefte aan nieuwe contacten. Ik ben 30 jaar, werk 28 uur in de week en moeder van 2 kindjes (derde onderweg).
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Mama30037 schreef:
17-12-2017 17:23
Hey wat leuk, hier uit een dorpje vlakbij lwd ook wel behoefte aan nieuwe contacten. Ik ben 30 jaar, werk 28 uur in de week en moeder van 2 kindjes (derde onderweg).
Leuk om wat van je te horen, ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! :-D Hier ook een gezellige meid (en mama) dichtbij Leeuwarden. Ik was eigenlijk benieuwd of jullie ondertussen al een leesclubje konden starten? Lijk me erg gezellig en kletsen met een wijntje erbij is ook niet verkeerd. 😬 Hoor graag van jullie! Doei doei! 😃 Oh ja, ik ben 31. 🙃
I knew all the rules, but the rules didn’t know me...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een berichtje gestuurd!

Zie dat de oproep alweer even geleden gedaan is, maar wie weet lezen jullie het nog eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven