Nieuwe vriendschappen in Alkmaar (rond de 30 jaar)

20-12-2017 09:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Nu ik terug ben in mijn geboortestad Alkmaar, waar ik dan wel ben geboren maar door verschillende verhuizingen binnen Nederland niet ben getogen, is het tijd om nieuwe vriendschappen te beginnen.

Over mijzelf: ik ben dertig jaar, woon samen met mijn vriend, geen kinderen (hoop dat dit ooit nog wel gaat gebeuren) en werk in de buurt van Amsterdam. Op mijn lijstje staat dat ik dit jaar (of volgend jaar) echt wil/moet/ga sporten. Verder hou ik erg van lezen, films en series kijken (allerlei soorten) ben ik een diehard fan van o.a. Temptation Island, The Bachelor en meer van dat soort programma’s. Ook bezoek ik regelmatig een wedstrijd van AZ (je bent een Alkmaarder of je bent het niet :-) ). Uiteraard hou ik van eten, zowel zelf koken als uiteten, borrelen, een terrasje of festival pakken en ga ik regelmatig naar concerten. Bovendien ben ik altijd in voor een pubquiz.

Ben jij ook rond de dertig, spreekt bovenstaande je aan en wil je graag je vriendenkring uitbreiden?
Stuur dan snel een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Niemand?😄
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog steeds op zoek naar een gezellig potentieel vriendinnetje :)?
Alle reacties Link kopieren
Oja ik wil en moet ook echt gaan sporten haha!
Hoi!!
Ik woon ook in Alkmaar, samen met mijn vriend. Het lijkt me leuk om jullie te leren kennen.

Groetjes,
Annemarije
Alle reacties Link kopieren
Leuk meiden! Ik stuur jullie een berichtje😁
Hoi,

Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen in Alkmaar.
Had ook een oproepje geplaatst op deze pijler maar nog geen reacties...

Ik ben 37, dat is nog in de dertig maar op weg naar de veertig.

Groet mevrouw stippel
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb een pb gestuurd Alki-Cheese!
Alle reacties Link kopieren
Hi

Ben je nog op zoek? Je omschrijving klinkt een beetje als mijzelf maar ik ben 35 met kinderen en voor Ajax. Maar daar komen we vast wel overheen 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven