Vriendinnen Utrecht

20-12-2017 21:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Ik zag wel een aantal topics over vriendinnen in Utrecht, maar geen recente dus ik open een nieuwe!
Ik woon sinds half september in Utrecht en ken hier nog niet veel mensen. De vriendinnengroep is ook aardig uitgedund na mijn relatiebreuk en de vriendinnen die ik heb, wonen verder weg of hebben een heel ander leven.
Ik ben zelf 30 jaar en wel veel op pad voor mijn werk. Maar het lijkt me leuk om toch eens spontaan met iemand af te kunnen spreken om een drankje ofzo te doen. En sowieso om mijn sociale leven in Utrecht een beetje op te bouwen.
Lijkt het je leuk om een keer iets af te spreken (drankje, festival, stappen, hapje eten, dagje uit, filmpje, etcetera), hoor ik het graag!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
NMLK een idee?
Hey, wat leuk!
ik zag je bericht per toeval bij het openen van het forum. Heb zelf twee jaar geleden zoiets geplaatst maar ben daarna eigenlijk lang niet op het forum geweest. Behalve films vind ik alles leuk wat je noemt ;). Ben 32 jaar en woon ook in Utrecht. Mijn mail is vivaladance84@gmail.com, las geloof ik dat PB niet werkt. Mss hoor ik van je, groetjes
Ja! Ik doe graag mee! 28 jaar, woon in Utrecht. Mijn vriendinnen beginnen huisje boompje beestje, ik woon ook samen maar wil niet alleen maar bankhangen met mijn lief
Alle reacties Link kopieren
Hee! Gezellig! Ik ben 28 en woon in Utrecht, vlakbij het centrum en wil ook graag meer mensen leren kennen in de stad. Huisje boompje beestje is bij mij ook nog (lang) niet aan de orde en voor een borrel ben ik altijd in :D
Mijn e-mail: elineviva@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Hee!
Begint een leuk clubje te worden hier. Ik ben zelf 24 en woon ook in Utrecht. Heb wel het huisje boompje beestje, maar ik hou ook van lekker eten, stappen, film etc :).
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
Ik woon sinds kort ook dichtbij Utrecht, daardoor zijn mn contacten wat minder geworden..
Lijkt me tof om hier nieuwe contacten op te doen!!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ohja en ben 22 haha,
dvtviva@hotmail.com is mn mail !
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Leuk dat er zoveel reacties zijn! Als iedereen haar email kan doorgeven die dat nog niet heeft gedaan (hier in het topic of via pb), dan kan ik binnenkort een mail rondsturen en mss kunnen we dan eens afspreken! :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee Britt !!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb je een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je mijn bericht ontvangen? Ik zie dat hij nog steeds in postvak uit staat..
Alle reacties Link kopieren
De Pb's werken inderdaad niet goed hierop..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sorry voor de late reactie. Ik heb even gekeken, maar volgens mij krijg ik alle PB's gewoon! Ik zal morgen of overmorgen kijken of ik nu alle emailadressen heb en dan kunnen jullie een mailtje van mij verwachten :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee britt !;)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit nog gelezen wordt maar ik sluit me graag aan. Ben 36,woon wel samen maar ben er niet minder ondernemend door geworden. Nou misschien tot schrijfs!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Leuk bericht! Ik zie dat het een aantal maanden geleden is. Ik woon sinds een paar maanden in Utrecht maar ken hier verder geen mensen. Vrienden zijn volledig gesetteld of wonen uit de buurt. Ik ben overal voor in en houd van gezelligheid.

Groetjes Manon
manonrook@gmail.com
Hallo,

Ik ben 35 en woon sinds een paar maanden in Utrecht en zoek ook nog nieuwe contacten om gezellige activiteiten mee te ondernemen.
Ik vind het leuk om er op uit te gaan; buiten/water/wind/sporten, wandelen, borrelen, uiteten, filmtheaterfilms, festivals.
Ik vind het ook gezellig om thuis lekker te koken, kletsen, spelletjes te doen.
Ik werk onregelmatig.
Wanneer het jou of iemand anders in dit oproepje aanspreekt, stuur gerust een pb.

Groetjes parachuutje
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 35 en woon sinds een tijdje in Utrecht. Ken hier nog maar weinig mensen. Heb wel een relatie maar geen kinderen. Ik zoek ook leuke meiden om gezellige activiteiten mee te ondernemen. Ik vind het leuk om te shoppen, naar een pretpark te gaan, te wandelen, te borrelen, uit eten te gaan, een film te kijken, concerten of festivals te bezoeken, weekendjes weg te gaan, enz. Maar ik vind het ook gezellig om gewoon lekker te kletsen onder het genot van een kop koffie of een wijntje thuis of op het terras of om een spelletje te doen. Spreekt dit oproepje je aan? Stuur me dan een pb.

Wellicht tot snel! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.
Weet niet of dir gelezen word.
Ik ben 33 en woon in leidsche Rijn. Lijkt mij erg leuk om via deze weg andere dames te leren kennen. Ik heb geen relatie, wel een dochter van bijna 8. Ik werk in de zorg sector en werk onregelmatig.

Groetjes,
Claire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven