Nieuwe contacten gezocht in Breda

21-12-2017 19:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon nu zo'n 4 jaar in Breda en zoek leuke, nieuwe contacten. Ik ben verhuisd naar Breda vanuit een andere provincie, en enkele vriendschappen die ik had zijn verwaterd door de afstand. Behoorlijk jammer vind ik dat. Daarnaast vind ik het juist zo leuk om spontaan af te spreken voor een lunch/koffie/filmpje whatever. Ik vind het best lastig om hier vriendinnen of leuke contacten te vinden, dus dacht, ik plaats een oproepje op het Viva prikbord.

Ik ben 30 jaar oud en hou van reizen, films, lezen, borrelen, Netflix en wandelen. Ik zoek dames uit (de omgeving van) Breda van mijn leeftijd die het leuk vinden om af en toe iets te ondernemen. Verder geen verwachtingen, we zien wel.. :) Stuur me een berichtje als je interesse hebt of laat even een reactie hieronder achter!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
Ik ben 30 jaar en woon ook in Breda, merk dat mijn vriendinnen allemaal gesetteld zijn en er wat minder tijd is om leuke dingen te doen dus je oproepje spreekt me wel aan!
Ik hou van festivals, terrasjes, koken en lekker eten, shoppen, maar ook lekker op de bank met een wijntje en Netflix.
Lijkt me leuk wat van je te horen!
Groetjes Ilona
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik woon nu ongeveer 2 jaar in Breda en zo te lezen hebben we dezelfde interesses! Ik ben ook op zoek naar gezellige dames om af en toe leuke activiteiten mee te ondernemen.
Het lijkt me leuk om wat van je te horen in een privébericht. Misschien is het leuk om een groepsapp aan te maken waar je mensen kunt toevoegen die hierop reageren! Kunnen we via die weg misschien een keer afspreken!
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben een geboren en getogen Bredase.
ben half in de dertig maar nog jong van geest;)
vriendinnen zijn gesetteld en willen steeds minder ondernemen.
je oproepje spreekt mij aan, zou t leuk vinden om met elkaar in contact te komen..
hoop wat van je te horen, lijkt me leuk!:)
groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik woon bijna een jaar in Breda en ben ook opzoek naar nieuwe contacten in de buurt. Ben zelf 28 jaar en hou ook van wandelen, Netflixen en spontaan afspreken voor een kopje koffie/lunch/drankje enz. Het lijkt me leuk om jullie te leren kennen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie reageren! Goed idee om een groepsapp aan te maken, ik stuur jullie allemaal even een priveberichtje en dan komt die borrel vanzelf ;-) Fijn nieuw jaar vast!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Bij deze ook een reactie van mij, omdat ik ook op zoek ben naar nieuwe gezellige contacten.

Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik naar omgeving Breda verhuisd om te gaan samenwonen. Hierdoor wonen mijn huidige vriendinnen op minimaal een uur rijden en is het moeilijker om even snel iets leuks te ondernemen.
Mijn interesses lopen uiteen van musicals, lekker koken en series kijken tot bordspellen, gamen en puzzelen. Verder houd ik van wandelen in de natuur, probeer ik zo af en toe te sporten en wil ik me gaan verdiepen in fotografie/schilderen. Ik ben afgelopen week 32 geworden.

Mocht er een groepsapp gestart zijn dan hoop ik een priveberichtje daarover te ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Hee lonnepon! Stuur even je 06-nr in een privé berichtje, dan voeg ik je straks toe aan de app. Moet hem nog aanmaken dus komt goed :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het lijkt mij ook gezellig om me aan te sluiten bij jullie groeps-app! Ik heb geprobeerd je een prive-berichtje te sturen reisgek87, maar om de een of andere reden lukt dat niet...?
Ik ben zelf 29 jaar en woon alweer 5 jaar in Breda; dat bevalt goed, maar zou het ook leuk vinden om nog wat meer mensen te leren kennen :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Karen! Misschien even opnieuw proberen? Dan kan ik je ook toevoegen :)
Hi!

Ik zag net jullie verhalen en ik zou me ook graag aansluiten bij jullie groep!

Zelf ben ik 27 jaar en woon in een klein dorpje in de buurt van Breda samen met mijn man. Door drukte met werk en verbouwen ben ik nog niet toegekomen aan het maken van nieuwe contacten, maar het lijkt me heel fijn om mensen in de omgeving te leren kennen.

Ik houd o.a. erg van het maken van wandelingen en buiten zijn in het algemeen, Netflix series kijken, zwemmen, bordspellen, een terrasje pakken.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
@reisgek87; volgens mij is het nu wel gelukt! ik denk zelfs 2x ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben 30 jr en woon inmiddels 3jr in Breda. Ik ben net als jij op zoek naar contacten om spontaan mee af te spreken voor bijvoorbeeld een hapje of drankje. Wat mooi dat daar een forum voor bestaat.

Graag zou ik ook in de groepsapp toegevoegd worden. De privéberichten worden volgens mij niet verstuurd..

Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je berichtje ontvangen Lejow, ik heb je toegevoegd :)) tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 30 en nieuw in Breda! Reisgek ik heb geprobeerd je een pb te sturen maar hij blijft in m'n postvak uit hangen. Hebben jullie inderdaad inmiddels een Whatsapp groep? :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Reisgek87

Ik heb je even een berichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hey Hey!

Ik zag jullie berichtjes staan en heb ook een privé berichtje gestuurd.

Groetjes Denise
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi Reisgek,

Ik heb nog niets van je gehoord na je laatste berichtje ;)
Ik heb je net weer een PB gestuurd.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha june! Je hebt een berichtje terug, helemaal vergeten om naar t forum te kijken :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier hetzelfde probleem! Ik ben voor mijn werk/studie ook verhuisd naar Breda. Helaas ken ik weinig mensen hier in de omgeving wat ik ontzettend jammer vind en zou graag nieuwe contacten maken :)!

Ik ben zelf 27 jaar en heb dezelfde interesses als jullie!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven