Leuk mail contact gezocht

01-01-2018 02:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!

Zijn hier meer mensen zoals ik die rond deze feestdagen alleen zitten, omdat ze weinig vrienden hebben of wat dan ook , maar die dat eigenlijk niet willen? Als is het alleen om even te mailen. Iemand die even aan je vraagt hoe het gaat, of een luisterend oor aanbied. Of je nou in Limburg of in Utrecht woont, dat maakt mij echt niet uit. Ik ben zelf trouwens 23 jaar.
Als jij jezelf hierin herkent en het je leuk lijkt dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

X
Alle reacties Link kopieren
hallo,
zo jong, en alleen?
niet fijn idd,
als je iets kwijt wil, wil ik wel luisteren...
Alle reacties Link kopieren
Hey, lijkt mij wel leuk! Ik ben 24.
Ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes
Cigarette
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,

Ik ben een 25 jarige man. Helaas ook met de feestdagen saai alleen. Ik ben overigens best sociaal aangelegd, moet ik eerlijk bekennen. (Lijkt er niet op omdat ik alleen ben haha)
Ik hou van lekker praten over van alles.

Mocht je mee willen praten, stuur gerust een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hi Isabel
Alle reacties Link kopieren
Cigarette schreef:
01-01-2018 04:10
Hey, lijkt mij wel leuk! Ik ben 24.
Ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes
Cigarette

Hey leuk dat je reageert! Ik heb geprobeerd om je een pb te sturen, maar hij komt niet aan. Als je wil mag je mij een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi! Allereerst hoop ik dat je een fijn 2018 tegenmoet gaat! Zelf ben ik wel weer blij dat de feestdagen over zijn.. verplicht gezellig moeten doen ook als je koppie er niet altijd naar staat of niet zo veel vrienden hebt inderdaad...

Zelf woon ik in Rotterdam. Woon al ruim 3 jaar op mezelf en heb ondertussen al een hoop plekjes in Nederland onveilig gemaakt.. ;) Nu weer in de planning om naar Utrecht te gaan over een half jaartje :)

Zelf zou ik het ook wel tof vinden om af en toe eens wat leuk mailcontact te hebben met iemand. Zoals je zelf al beschrijft een luisterend oor of het gewoon over allerlei gekke interesses hebben :) Dus stuur vooral een berichtje als het je leuk lijkt eens te mailen:)
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Hey
Bedankt voor je reactie! Ik heb al geprobeerd je terug te mailen...maar op de een of andere manier wil dat niet.. zou je mij een berichtje kunnen sturen?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Op een goed beter best nieuw jaar.
Mailen altijd gezellie
pb
Alle reacties Link kopieren
Isabel2017 schreef:
02-01-2018 12:42
Hey leuk dat je reageert! Ik heb geprobeerd om je een pb te sturen, maar hij komt niet aan. Als je wil mag je mij een berichtje sturen

Als het gelukt is heb je een pb ontvangen! 🙂
Alle reacties Link kopieren
hee ik heb je een pb gstuurd maar hij verzend niet, hopelijk stuur je mij er eentje :)
Alle reacties Link kopieren
Als je nog iemand zoekt mag je mij ook een pb sturen! Ik ben 22, en mailen vind ik altijd gezellig :cheer:
Als je de vogels hoort fluiten is het een goede nacht geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven