Nieuwe vriendschappen/stapvriendinnen Zuid-Limburg

06-01-2018 22:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik 34 jaar en als ik om mij heen kijk hebben al m'n vriendinnen inmiddels een gezinnetje. En zitten in het weekend liever een avondje op de bank dan dat ze uitgaan. Begrijpelijk natuurlijk en vind ik ook wel eens heerlijk maar niet ieder weekend. Als vrijgezel zijnde heb ik toch nog de behoefte om uit te gaan en onder de mensen te komen. Ik heb erover na gedacht om sommige dingen alleen te gaan doen, maar dit vindt ik erg moeilijk en lijkt me ook niet heel gezellig. Daarom ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen/ stapvriendin(nen) die in het weekend ook nog graag uitgaan.

Daarbuiten ga ik ook graag naar festivals, in de zomer terrassen, heerlijk uiteten en naar de bios. Noem het maar op ben voor veel in. Herken jij je hierin en woon je in zuid-limburg  dan hoor ik graag van je :)
Hi J-LA,

Ik ben niet zozeer van het uit gaan, maar terrassen, uiteten en bioscopen wel degelijk :) Ik ben overigens 29 jaar en woon in Valkenburg, als je het leuk vind om verder te kletsen kun je me een prive bericht sturen :)
Hoi J-LA.
Ik ben 29 jaar oud en ik woon in de buurt van Maastricht. Ik ben niet Nederlands en ken niet zo veel mensen hier in de omgeving. Ik vind het leuk om uit te gaan, lekker eten, sporten en naar festival' s te gaan!
Neem maar contact op als jij het interessant vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben 30 en woon in de buurt van Maastricht. De dingen die jij beschrijft om te doen vind ik ook leuk, behalve stappen.

Misschien is t leuk om eens met zn allen af te spreken? Apart kan ook. Neem maar contact op :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, heel herkenbaar jouw verhaal! Het lijkt me leuk om in contact te komen, hebben jullie inmiddels al afgesproken met zijn allen??
Ik ben 32 en woon in het zuiden van Limburg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven