(Uitgaansvriendin) gezocht Adam/Utrecht 25+

08-01-2018 09:39 4 berichten
Hallo medeforummers,

Ik ben op zoek naar leuke meiden van mijn leeftijd om regelmatig en spontaan mee af te spreken!
Zelf ben ik bijna 31, single, extravert, sociaal, positief, groot gevoel voor humor, enthousiast en ik woon in het Gooi. Ik werk fulltime en doe daarnaast ook nog een opleiding.
Ik ben gezegend met een stel leuke vriendinnen, maar omdat zij ver weg wonen schiet het spontane afspreken er vaak bij in. Vriendinnen van de middelbare school zitten allemaal op het nest wat dus een totaal andere levensfase is.
Uitgaan (techno/house/trance) doe ik erg graag en in de zomer geniet ik van alle festivals, ergens spontaan een borreltje drinken, uit eten, markten/beurzen/evenementen bezoeken ed.
Theaters zijn niet mijn ding.
Verder ben ik geen fan van facebook- of WhatsApp groepen, liever een 1 op 1 vriendschap met meer diepgang en écht contact. Ook kan ik het waarderen dat iemand emotioneel stabiel is.

Mocht je nou enthousiast geworden zijn van mijn oproepje dan zie ik een priveberichtje graag tegemoet :cheer:

**Ik heb al wat eerdere ontmoetingen gehad via internet en daar leuke vriendschappen aan overgehouden, maar ook meiden leren kennen die niet 'durven' afspreken of steeds op het laatste moment afzeggen, totaal andere interesses hebben of mega ver weg wonen.
Daarom wil ik graag vragen of je alleen wil reageren als je ook echt dezelfde interesses hebt en je ook daadwerkelijk zin en tijd hebt om gezellig af te spreken😃
Uiteindelijk werkt een vriendschap toch beter als je samen kunt genieten van gedeelde interesses.

Ik hoop zo wat leuke contacten op te doen!

Liefs Merel
Alle reacties Link kopieren
Hey Merel,

Techno yes! Festival ook yes! Sowieso dansen vind ik heerlijk. Borrel etc vind ik ook leuk. Ben 36. Vind humor en positieve levenshouding heel belangrijk. Tijd heb ik en wil ook graag écht contact, gebouwd op leuke dingen doen. Zoals je jezelf omschrijft ben je heel energiek. Ben zelf spontaan en ondernemend maar wel wat rustiger denk ik. Als je nou heeel druk bent in de omgang is het misschien geen match, dat zeg ik er maar eerlijk bij ;) Ohja, ik woon centrum Utrecht. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,

Wat een leuke oproep!! Jullie klinken beiden tof (voor zover ik dat natuurlijk in kan schatten vanachter een schermpje:p )
Il houd ook heel erg van techno, dansen en diepe gesprekken! Zelf woon ik sinds kort in Utrecht, na zeven jaar in Groningen te hebben gewoond en gestudeerd. Ik heb daar nog erg veel vrienden wonen en kom daar nog regelmatig, maar heb wel sterk de behoefte om hier ook toffe mensen te leren kennen en sociale dingen te doen, haha.
Ik ben 27, heb vorige week mijn scriptie ingeleverd (halleluja) en doe nu sinds een half jaar een Traineeship binnen de gezondheidszorg, iets wat ik fantastisch vind.
Het lijkt me heel leuk om een keer een wijntje te drinken en kennis te maken, dus hopelijk tot snel! :)

Liefs,

Margot
Alle reacties Link kopieren
Hi Margot, tof dat je ook reageert. Gefeliciteerd dat de scriptie de deur uit is, ik snap dan ook wel dat je toe bent aan een feestje haha. Het schijnt dat de berichtenfunctie op viva niet altijd goed functioneert dus daarom mijn email: Fietsbel1981@gmail.com. Als voorbeeldje van een techno feestje waar ik wel heen zou willen http://www.was030.nl/program/. 15 september bij Club Was in Utrecht. Uiteraard eerst een wijntje doen en kennis maken. Liefs, Suzanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven