vriendinnen midden/west-brabant

11-01-2018 11:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls!

Ik zag geen recent topic over vriendinnen in Midden/West-Brabant, dus ik open een nieuwe!

Sinds kort woon ik in Midden-Brabant en ik ken hier nog niet veel mensen. Mijn vriendinnen wonen op dit moment ver weg. Ik ben 23 jaar en ik werk (parttime) en studeer. Het lijkt me erg leuk om mijn vriendinnenkring wat te vergroten en samen leuke dingen te doen. Zo wil ik HEEEEL graag weer carnaval vieren dit jaar en verder the usual (films, eten, avondje uit, winkelen)..

Lijkt jou dit ook leuk, dan hoor ik graag van je!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas geleden een Facebook groep opgericht om vriendinnen (18-35 jaar) te maken in Brabant:

https://www.facebook.com/groups/1128372327299422/

Zou leuk zijn als je lid wordt! Vorige week zijn we met 4 meiden bij elkaar geweest in Roosendaal en aankomende zaterdag hebben we weer een gezellige avond gepland, waar jij ook van harte welkom bent!

Groetjes, Eveline
Klinkt interessant. Ik woon zelf ook in west-brabant.
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk.. ik heb me net aangemeld op viva.. 26 en woonachtig in roosendaal..
Ik meld me ook aan op de fb groep leuk!! Groetjess
En ik ga carnavallen!! Je mag zeker mee or!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ook ik woon in het westen van Brabant. Ik ben 23 jaar en bijna klaar met mijn studie. Ik heb me ook aangemeld bij de facebookgroep, lijkt me leuk! Ik ben dan misschien niet zo’n enorme carnavaller, ik vind het uiteraard wel leuk om ook andere dingen te ondernemen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste twee meiden al voorbij zien komen, super gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ga me ook even aanmelden in die groep. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Ben overigens ook gek op carnaval haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven