Wie? Wat? Waar? Traveltime

14-01-2018 21:44 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een 22 jarige jongen uit het zuiden van het land,

elke zomervakantie vanaf mijn 16e heb ik altijd een soort zon, zuip vakantie gehad, maar dit jaar wil ik het eens anders, helaas gaan mijn vrienden wel gewoon weer op zuipvakantie.

Ik wou graag eens naar een totaal ander werelddeel of gewoon met de auto door Europa, of met een rugzak door de natuur van Zweden. Er zijn zoveel optie..

Maar natuurlijk ga ik het liefst niet alleen.. dus lijkt het jou leuk om mee te gaan, reageer hieronder en misschien maken we er een onvergetelijke vakantie van!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon alleen gaan en gaan backpacken in landen waar veel backpackers zijn, dan ontmoet je gauw genoeg anderen om (deels) samen mee te reizen. Start eens in Zuidoost Azie zoals iedereen ;)
Alle reacties Link kopieren
Of die een georganiseerde reis met bijvoorbeeld Shoestring.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd lekker met je backpack naar Azië gaan. Het is ontzettend makkelijk om daar mensen te leren kennen, zeker als je in hostels verblijft.
Ik dacht dat het ook moeilijk (en spannend) zou zijn om alleen naar het buitenland te gaan. Toch heb ik het afgelopen jaar gedaan voor drie maanden en in deze tijd heb ik veel mensen leren kennen. Het wemelt overal van backpackers die zowel alleen reizen of met een klein groepje zijn. Niets om je zorgen over te maken. Lekker gaan als ik jou was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven