Leuke meiden gezocht omgeving Alphen a/d Rijn!

17-01-2018 21:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik woon sinds een tijdje in Alphen en heb het daar erg naar mijn zin. Heb lieve vriendinnen, helaas wonen die allemaal niet in de buurt. Ik zou het leuk vinden wat nieuwe contacten op te doen in de buurt, om bijvoorbeeld samen te lunchen, een filmpje te pakken, of gewoon gezellig iets te drinken. Verder ben ik gek op hardlopen en koken! Als je tussen de 20 en 25 jaar bent en in de buurt woont, stuur dan gerust een berichtje! :) Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je FB hebt, kijk anders eens op AANGENAAM. Is géén datingsite maar je kunt er wel gelijkgestemden ontmoeten en vrij uitgebreid, ook qua chatgroepen in bijna alle plaatsen in de regio in verschillende leeftijdsgroepen. Het is opgezet door iemand uit, ik geloof, Hazerswoude.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geprobeerd je een pb te sturen maar weet niet of deze is aangekomen! Let me know :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk berichtje! Ik ben dan wel 27 jaar (pas geworden). Maar ik woon wel in de buurt (Aalsmeer), films kijken, uit lunchen gaan en hardlopen zijn ook dingen die ik heel graag doe! 25 maart loop ik voor het eerst de halve marathon :)
Mocht je leuk vinden om in contact te komen , laat het mij weten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je even een privéberichtje gestuurd.
Ik weet alleen niet of je die ontvangen hebt. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven