Meiden avondjes 24 - 38jr GLD

19-01-2018 16:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft er ook wel zin in om wekelijks een meiden avondje te houden samen?

Ik ben dan op zoek naar iemand die het dan ook leuk vind om samen films/ series te kijken met lekker wijn/cocktails en zelf gemaakte hapjes erbij en een heerlijk ontspannen en gezellige avond te houden. Van typische vrouwen films tot horror films etc... Niet al te saai haha. Ik ben zelf een echte levensgenieter ;)

Het idee is dus om bijvoorbeeld elke vrijdag avond bij elkaar afwisselend zo'n avondje te organiseren. ( Hoeft niet perse elke week maar moet wel een beetje regelmaat in zitten dus niet maanden er tussen steeds)

Heb jij daar wel tijd voor en zin in ? Stuur me dan even een privé berichtje dan prikken we een datum :)

PS: Ik zoek wel iemand die serieus oprecht is en dus wel echt wil afspreken en een vriendschap wil opbouwen, niet iemand die alleen online wil kletsen of alsnog afhaakt op het laatste moment.
Elke week is meteen wel een hele verplichting als je iemand nog niet kent
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is het niks voor jou :)
Groetjes
Hoe oud ben je? Wat zijn je interesses, bezigheden, etc.?
Naast het series en films kijken, is het handig als het qua karakter ook klikt.

Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dat lastig in kunt schatten via internet ? Mijn idee was ook om als eerste afspraak eerst even te gaan wandelen of iets dergelijks om daar over te kletsen.
Ik denk dat je wel een bepaalde indruk van iemand kunt krijgen en daardoor voorkomt dat je teleurgesteld wordt. Maar als jij openstaat voor alle leeftijden, types, interesses, mensen met/zonder kinderen, dan is dat natuurlijk ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn topic staat bovenin de leeftijd grens ;)
Verder ben ik inderdaad wel iemand die voor iedereen openstaat, juist leuk als karakters verschillen. Verder een film/serie avondje is al een gezamenlijke interesse lijkt mij en vanuit daar zien we wel verder.

Een teleurstelling voorkom je nooit in het leven dus daar ben ik niet bang voor.

Bedankt voor je bijdrage ;)
Helemaal goed! Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! gaat helemaal goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven