Wie gaat er mee stappen in Adam en/of Utrecht?

19-01-2018 18:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben Annemarie, 31 jaar oud, woon 20min bij Adam vandaan, ben single, werk fulltime en studeer ook. Ik ben op zoek naar een (of meer) stapbuddy(s)!
Genres die ik leuk vind zijn house/trance/techno/deephouse. :hello:
Het lijkt mij leuk om iemand te ontmoeten om zo'n 1 a 2 keer per maand een feestje mee te pakken. Ikzelf woon tussen Adam en Utrecht in dus beiden zijn voor mij gemakkelijk te bereiken.
Spreekt mijn oproepje je aan en lijkt het je leuk om in contact te komen? Stuur dan even een priveberichtje :nerd: :mail:

Groetjes Annemarie

P.s. Liever geen reacties van mannen aub
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annemarie,

Volgens mij lukt het me niet je een berichtje te sturen, want hij staat niet bij verzonden. Maarrr, ik ben ook op zoek naar 'stapbuddies'! Liefst voor naar technofeestjes :) Kun jij proberen mij een berichtje te sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva,

Ik heb je een bericht terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hey ik heb ook wel zin! Maar lukt ook niet om berichtje te sturen! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds op zoek naar een stapmaatje! Binnenkort weer een aantal leuke feestjes gepland, waaronder thuishaven. Wie wil er mee? Mijn vriendin kan onverwachts niet meer mee, maar zij heeft wel een gratis kaartje die zo over te nemen is.
Stuur me even een privebericht bij interesse!
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik heb toevallig deze week een oproepje hier geplaatst voor hetzelfde ;-). Ik probeer je een PB te sturen, geen idee hoe het werkt want ben ik hier nog maar net :-).
Alle reacties Link kopieren
Nou volgens mij is het gelukt hoor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks binnen! Ik ga jou proberen een privebericht te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net een privebericht met mijn nummer gestuurd! Appen is makkelijker en sneller dan via dit forum :cheer:

Tot spreeks!
Leuke oproep! PB gedaan :)
Lijkt me leuk! Ik ben wel iets jonger (bijna 25), maar heb veel oudere vriendinnen en woon over twee weken in Amstelveen, op het randje van Amsterdam :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven