Vriendinnen gezocht Utrecht (20-30 jaar)

20-01-2018 10:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik woon sinds kort in Utrecht maar heb naast mijn werk nog niet zo veel in Utrecht. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om gezellige dingen mee te ondernemen.

Even kort iets over mij:
* 24 jaar
* werkend
* rustig
* vind het leuk om:
- nieuwe plekken in de stad te ontdekken
- te shoppen
- spelletjes/tv avondje houden
- natuurlijk lekker te eten (ook om het zelf te maken)


En misschien iemand die ook eigenlijk wil gaan sporten maar ook iemand nodig heeft voor net dat zetje in de rug om te gaan ;) Ik heb een tijdje hard gelopen.. wil dat weer gaan oppakken maar iets van een groepsles dansen vind ik ook leuk.

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die op zoek zijn naar nieuwe contacten, laat een berichtje achter en wie weet kunnen we een leuk groepje vormen :)

Groetjes Loes
Alle reacties Link kopieren
Hee Loes,

Je mag mij een berichtje sturen! Ik ben 25 en ga over 1 maand verhuizen naar Utrecht om te werken :)! Ik zoek ook nog een gezellig groepje!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Fattyacid schreef:
20-01-2018 13:13
Hee Loes,

Je mag mij een berichtje sturen! Ik ben 25 en ga over 1 maand verhuizen naar Utrecht om te werken :)! Ik zoek ook nog een gezellig groepje!

Groetjes
Hi!
leuk dat je ook naar Utrecht komt :)
Ik wacht nog even op meer reacties voordat ik je mail.
Alle reacties Link kopieren
Loess-93 schreef:
20-01-2018 10:58
Hoi allemaal!

Ik woon sinds kort in Utrecht maar heb naast mijn werk nog niet zo veel in Utrecht. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om gezellige dingen mee te ondernemen.

Even kort iets over mij:
* 24 jaar
* werkend
* rustig
* vind het leuk om:
- nieuwe plekken in de stad te ontdekken
- te shoppen
- spelletjes/tv avondje houden
- natuurlijk lekker te eten (ook om het zelf te maken)


En misschien iemand die ook eigenlijk wil gaan sporten maar ook iemand nodig heeft voor net dat zetje in de rug om te gaan ;) Ik heb een tijdje hard gelopen.. wil dat weer gaan oppakken maar iets van een groepsles dansen vind ik ook leuk.

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die op zoek zijn naar nieuwe contacten, laat een berichtje achter en wie weet kunnen we een leuk groepje vormen :)

Groetjes Loes

Hey Loes,

Ik woon al 2 jaar in Utrecht maar ben nog behoorlijk blijven plakken aan wat oude vriendinnen in Groningen.
Het lijkt me dan ook erg leuk om een keer af te spreken.
Mijn naam is Caithlín, ik ben 29 jaar oud en woon in een woongroep.
Ik vind het leuk om te winkelen, naar de bios te gaan en ben nog steeds op zoek naar een sport waar ik dolenthousiast van raak en elke dag wil gaan doen:) Daarnaast hou ik er van om naar de film te gaan, dagtripjes te plannen of koffie te doen in de stad.
Ben benieuwd en hoop iets van je/jullie te horen!
Groetjes Caithlín
Alle reacties Link kopieren
Hi Loes,
Ik zoek ook nieuwe contacten in utrecht en het lijkt me leuk om een groepje meiden te hebben om gezellige dingen mee te doen. Ben zelf trouwens ook 24.
Ik sport graag, doe nu groepslessen bij de sportschool maar doe dit nu alleen.. Ik ging met twee vriendinnen, maar zij zijn allebei afgehaakt. Zou wel fijn zijn om weer met iemand samen te kunnen sporten zodat je elkaar ook kunt blijven motiveren.
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Leuk berichtje! Het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Ik ben 25 jaar. Ik sport graag, doe groepslessen bij de sportschool. Verder hou ik van koken, bordspelletjes, netflixen, chillen met m’n kat en koffie (of wijn) drinken in de stad :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden

Leuke oproep! Ik ben 27, woon sinds twee weken in Utrecht. Hiervoor heb ik zes jaar in Groningen gewoond. Het lijkt me ook erg leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen. Ook sporten wil ik graag weer gaan oppakken, haha.

Verder hou ik van gezellig koffie of een wijntje doen, winkelen, een kroegje pakken en Netflixen.

Liefs! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, let’s give it a try 😋
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Wat een leuke reacties :)
Als jullie je nummer naar mij sturen in een prive bericht dan zal ik een groepsapp aanmaken. Ik denk tenminste dat dat het handigst is?

:bye:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd, maar ik weet niet of het gelukt is ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke berichtjes allemaal! Ik zou me graag aansluiten, maar woon vanaf 1 juli pas weer in Utrecht. Ik reis nu nog door Azië en kom in maart terug, maar zal dan tijdelijk even in Friesland wonen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal
Wat een leuk bericht! ik ben altijd in voor een spelletjesavond :) Ik ben 26 jaar en werk sinds twee jaar fulltime. Het lijkt mij erg leuk om nog wat mensen in Utrecht te leren kennen. En een beetje motivatie om te gaan sporten is nooit mis.

Verder hou ik van koffie en wijn (vooral bij de wijnbar op 't Neude)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loes,

ik heb je een prive bericht gestuurd, maar vraag me af of deze aankomt!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hé allemaal! Jullie berichtjes klinken allemaal super spontaan. Ik woon sinds 2.5 jaar met m'n vriend in Utrecht, maar merk dat ik het mis om met meiden af te kunnen spreken. Elke avond met hem op de bank hangen hoeft ook niet, wil graag de deur uit ;). Ik ben Ilse, 25 jaar en werkend. Vind het leuk om drankjes te doen, hapje te eten, filmpje, in de zomer lekker in t park te chillen, live muziek (concerten of bandjes in een café), festivals, koffie drinken en ook zeker (bord)spelletjes, of pubquizen ofzo, wandelingen, gewoon de stad verkennen, dansen, yoga. Best veel interesses eigenlijk! Loes zou je mij ook toe willen voegen aan de app, als er nog ruimte is...? Ik stuur je een privé berichtje met m'n nummer.

Groetjes Ilse
Alle reacties Link kopieren
Hoi 🤗

Wat een leuke berichten hier 🤗
Als het kan zou ik me graag nog aan willen sluiten.

Ik ben 23 jaar oud 🤗 ik hou van Yoga, zwemmen en dansen 🤗 en nog veel meer. 😂
Ik woon vlak bij het centrum van Utrecht, samen met mijn vriend.

Xxx 🤗
#Nostress
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Leuk om dit zo te lezen. Ik ben pas in Utrecht komen wonen met mijn vriend en heb wel behoefte aan vriendinnen die ook in Utrecht wonen. Als het kan sluit ik me graag nog aan!

Ik hou van gezellig kletsen, lekker eten, de stad verder ontdekken, sporten en muziek.

Ik ben 24 jaar en werk in Utrecht
Alle reacties Link kopieren
He!

Ik ben stiekem benieuwd of jullie nog met elkaar afspreken😊.
Ik woon en werk ook in Utrecht, 24 jaar, hou van gezelligheid en vroeg me af of ik me zou kunnen aansluiten?

Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke berichten! Ik woon niet in Utrecht, maar is wel makkelijk te bereiken voor mij. Kan ik nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt leuk, kan ik ook aansluiten? Ik ben 26 en woon sinds een paar maanden in de buurt van Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Mag ik mij er ook bij aansluiten? Ik ben 23 jaar en woon ook dichtbij de stad. Verder ben ik een rustig meisje.

Ik hoor graag van jullie! :)
:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook graag gezellig bij willen! Woon samen in zeist en heb werk momenteel in een modezaak. Groetjes en tot spreeks?

😁
Alle reacties Link kopieren
Littledancer987 schreef:
08-03-2018 22:37
Hoi 🤗

Wat een leuke berichten hier 🤗
Als het kan zou ik me graag nog aan willen sluiten.

Ik ben 23 jaar oud 🤗 ik hou van Yoga, zwemmen en dansen 🤗 en nog veel meer. 😂
Ik woon vlak bij het centrum van Utrecht, samen met mijn vriend.

Xxx 🤗
Ik heb je en privé berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
ChocolateAddict-93 schreef:
24-03-2018 09:41
Hee allemaal,

Leuk om dit zo te lezen. Ik ben pas in Utrecht komen wonen met mijn vriend en heb wel behoefte aan vriendinnen die ook in Utrecht wonen. Als het kan sluit ik me graag nog aan!

Ik hou van gezellig kletsen, lekker eten, de stad verder ontdekken, sporten en muziek.

Ik ben 24 jaar en werk in Utrecht
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Esther12345678 schreef:
14-04-2018 20:16
He!

Ik ben stiekem benieuwd of jullie nog met elkaar afspreken😊.
Ik woon en werk ook in Utrecht, 24 jaar, hou van gezelligheid en vroeg me af of ik me zou kunnen aansluiten?

Groetjes Esther
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
14-04-2018 23:33
Wat een leuke berichten! Ik woon niet in Utrecht, maar is wel makkelijk te bereiken voor mij. Kan ik nog aansluiten?
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven