Vriendinnen gezocht - Haarlem - Eind 20, begin 30

26-01-2018 12:51 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!

Ik woon nu een aantal jaar in Haarlem en heb veel leuke mensen om mij heen. Echter zijn deze allemaal gesetteld met een super leuke vent en mis ik het spontaan op stap gaan een beetje! Zelf ben ik eind 20 , heb een heerlijk huisje op 10 minuten afstand van het centrum en werk parttime bij een tof bedrijf in de buurt.

Ik ben op zoek naar leuke meiden die zin hebben om het centrum onveilig te maken, een drankje te doen, naar de bios te gaan, een toffe voorstelling in het theater te zien, een standfeestje mee te pakken of gewoon lekker op het strand te ontspannen. Ik ben geen wekelijkse stapper meer, maar vind het zeker leuk om 1x in de maand een dansje ergens te doen.

Stuur mij een berichtje als bovenstaande je aanspreekt! Ik kijk er naar uit :-D
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Hoe staat het inmiddels? Is er een groepje meiden uit gekomen? Kan ik nog een keertje aanschuiven? Spreekt met wel aan :). Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Wat leuk, mij spreekt het ook aan. Stuur me een bericht mocht je interesse hebben. Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi loisa,

Ik zie dat het een oud oproepje is. Met recentelijke reacties. Het lijkt me leuk om meer over mezelf te vertellen en met je in contact te komen.

Ik hou van wandelen, naar de bioscoop, drankje en soms dansjes doen in de kroeg of patronaat. Zou graag meer willen ondernemen met vriendinnen. Vriendinnen zijn regelmatig druk met hun eigen gezin en huishouden, als singel heb ik toch meer tijd om dingen te ondernemen.

Ik woon en werk in Haarlem en ben 30 jaar.
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een PB!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Zie dat dit alweer een tijdje geleden gepost is, maar ik sluit graag aan!
Ik ben 27 jaar en woon al een tijdje in Haarlem. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en hou van het strand, films, praten :), drankjes doen en sporten.
Let me know!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven