mama's gezocht omg. zwolle/deventer

04-02-2018 10:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben 4 maanden geleden mama/moeder geworden van een zoontje, heb alleen weinig contact met andere mensen die in soort gelijke situatie zitten.
Ben zelf 25 jaar en zou graag in contact komen met andere mama's/moeders om ervaringen te delen/ koffie drinken etc.


Groetjes
anoniem1701 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 10:46
2.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent 4 maanden geleden mama moeder geworden en wil in contact komen met andere mama's moeders?
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
04-02-2018 10:27
Je bent 4 maanden geleden mama moeder geworden en wil in contact komen met andere mama's moeders?
Ze is gewoon mama geworden hoor. Dat dat niet jouw type taalgebruik is, is prima, maar maak er niet zo'n drama van...
Alle reacties Link kopieren
inderdaad zeg, ik vind mama ook hartstikke leuk klinken! en zeker voor een nieuwe MAMA is het heel begrijpelijk dat je een beetje in dat soort taalgebruik zit lijkt me!
Alle reacties Link kopieren
Fiorah schreef:
04-02-2018 10:33
Ze is gewoon mama geworden hoor. Dat dat niet jouw type taalgebruik is, is prima, maar maak er niet zo'n drama van...
Maak ik zelf wel uit he?
Hoi! Ik ben net in omg Zwolle komen wonen, en heb een zoontje van bijna 14 maanden. Wel ietsje ouder dus maar het lijkt mij ook leuk om meer mensen te leren kennen in de buurt. Ben zelf overigens 35. Kijk maar, een reactie hier of een PM mag altijd :)
Alle reacties Link kopieren
Noortje81 schreef:
07-02-2018 11:10
Hoi! Ik ben net in omg Zwolle komen wonen, en heb een zoontje van bijna 14 maanden. Wel ietsje ouder dus maar het lijkt mij ook leuk om meer mensen te leren kennen in de buurt. Ben zelf overigens 35. Kijk maar, een reactie hier of een PM mag altijd :)
ik heb je een berichtje gestuurd;)
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Zelf woon ik nu 2 jaar in Deventer en ben een alleen staande moeder van een zoon van 5.
Alle reacties Link kopieren
Pinklila schreef:
23-02-2018 13:29
Hi,

Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Zelf woon ik nu 2 jaar in Deventer en ben een alleen staande moeder van een zoon van 5.

je mag me wel berichtje doen heb jou al berichtje gedaan maar blijft in postvak uit staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven