Vriendinnen 23-30 omgeving Alkmaar

12-02-2018 15:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik heb een account aangemaakt omdat het me leuk lijkt om nieuwe vriendinnen te maken😊

Ik ben zelf de laatste tijd erg veranderd waardoor ik in sommige huidige vriendschappen weinig aansluiting meer vind.

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben Suus, 24 jaar en woon op mezelf met mijn kat in Alkmaar.
Ik werk op kantoor, en wil in de toekomst graag mijn eigen bedrijf starten.
In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, hardlopen, lezen, schrijven en uit eten / terrasjes pakken

Ik ben mezelf aan het ontwikkelen op spiritueel gebied, waar ik veel voldoening uit haal.
Verder ben ik hoogsensitief wat ik nu als mijn kracht zie in plaats van als last.
Het is voor mij extra belangrijk om met positieve mensen om te gaan doordat ik vaak stemmingen aanvoel/overneem. Daarom heb ik van negatieve mensen afstand gedaan waardoor er ruimte is voor nieuwe vriendschappen 😊

Ik zou het leuk vinden als jij ook hoogsensitief bent/intuïtief leeft/bezig bent met spiritualiteit.
Maar dat hoeft niet perse, als je een open persoon bent en houd van een goed gesprek vind ik dat ook heel leuk.

Het lijkt me leuk om samen of met een groepje meiden leuke dingen te doen zoals dagjes weg, gezellig ergens wat drinken, een stuk lopen etc🍀

Ik hoor graag van je☺
Alle reacties Link kopieren
Super leuk! Ik woon helaas niet in de regio maar hoop dat iemand het wat lijkt!
Alle reacties Link kopieren
Veraviva schreef:
13-02-2018 11:08
Super leuk! Ik woon helaas niet in de regio maar hoop dat iemand het wat lijkt!
Bedankt voor je leuke reactie :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suus, ik heb je een prive berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd :thumbsup: !
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie dames, kijk niet heel vaak op vivaforum. Ik heb inmiddels gereageerd 😊
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat herken ik mijzelf in jouw topic! Woonachtig in Alkmaar, 24 jaar :).
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een HSP'er uit Alkmaar! Ik ga je een PB sturen :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Suus,
Ik las je berichtje. En dacht: ik reageer gewoon. Ik ben Anne, 29 jaar. En kom ook uit Noord-Holland. Ik zou ook graag mijn vriendenkring willen uitbreiden. Het lijkt mij leuk, je beter te leren kennen.

Groetjes,
Anne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suus,

Ik heb je een PB gestuurd!

Groetjes Joke
Alle reacties Link kopieren
Wederom sorry voor de late reactie, had geen bericht gehad dat ik prive berichten had en kijk niet altijd even vaak op het forum. Heb jullie geantwoord met mijn 06 nummer erin, dan komt het sowieso goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven