Nieuwe vriendinnen gezocht!

12-02-2018 22:18 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Graag wil ik in contact komen met nieuwe mensen om samen leuke dingen te ondernemen, het liefst met mensen in mijn omgeving en met een overeenkomst qua hobby's/interesses.

Kort iets over mijzelf:
Ik ben 31 jaar, ik woon en werk in omgeving midden-Limburg en ik ben sinds een klein jaar samen met mijn vriend.
Na mijn afstuderen ben ik vanwege mijn werk een aantal keer verhuisd en heb ik bijna 3 jaar in het buitenland gewoond. Hierdoor ben ik heel wat ervaring rijker maar hechte en duurzame vriendschappen heb ik helaas weinig. Nu ik sinds een aantal maanden weer terug in Nederland ben en mijn leven vaster vorm begint te krijgen wil ik graag weer nieuwe vriendschappen opbouwen.
Mijn hobby's en interesses (het lijstje is niet onuitputtelijk :-D): koken, lekker lang tafelen en borrelen, yoga, shoppen, salsadansen, lezen, fietsen, wandelen, reizen, roadtrips, nieuwe talen leren, festivals, theater, concerten, drum 'n bass,

Laat een berichtje achter als het je wat lijkt :).

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hé Foxy, waar in midden Limburg woon je? je hobby's en interesses klinken goed :). Ik woon zelf in Nijmegen en kom graag in contact met je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven