Vriendinnen omg Haarlem/Amsterdam

15-02-2018 11:16 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen en dan voornamelijk om gezellige dingen mee te ondernemen ! Ik ben 33 jaar en ik woon in de buurt van Haarlem en Amsterdam. Door ziekte ben ik best veel vriendinnen verloren en ik heb behoefte en zin om weer leuke dingen te doen, vandaar dit oproepje 😊

Dingen die ik leuk vind om te doen: wijntjes/cocktails drinken in de stad, uit eten ( nieuwe restaurantjes ontdekken) bioscoop, shoppen, feestjes en festivals (in de zomer😊)

Ik ben single en woon alleen met 2 katten.

Nou als m’n oproepje je aangesproken heeft hoor ik het graag! 😃
Leuke oproep! ik woon in haarlem

zin in een kop thee om elkaar te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi catootje,

Ik woon nu 2 jaar in Haarlem en ben singel. Ik ontmoet graag nieuwe mensen. Merk dat me vrienden verhuizen en meer met hen relatie beZig zijn of wat verder wonen waardoor ik het spontane afspreken mis. Ik ben gek van wandelen en naar de bioscoop gaan. Dus mocht je interesse hebben dan lijkt het me leuk om is af te spreken.
Groeten loulou
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hi Catootje,

Ook ik (35ir) woon in de buurt en ben op zoek naar nieuwe vriendschappen.. Ik hang graag in de kroonluchters in t weekend maar kan ook genieten van een heerlijke kop koffie en een goed gesprek. Mag ik misschien aansluiten voor een kop thee :) ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven