Nieuwe contacten omgeving Eindhoven/Den Bosch

20-02-2018 23:03 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Benieuwd of er nog meiden zijn die ook op zoek zijn naar wat nieuwe contacten om zo mogelijk een gezellige vriendschap op te bouwen, groep meiden zou helemaal leuk zijn!

Na mijn studententijd is nieuwe vriendschappen sluiten lastig gebleken, enkele vriendschappen zijn verwaterd door verhuizing of het settelen van de ander, terwijl ik nog graag spontaan wat ga doen met vriendinnen. Vriendlief heeft een leuke vriendengroep maar mis een eigen vriendinnengroepje.

Ik ben zelf 24, woon in omgeving Eindhoven, maar ook regelmatig in Den Bosch en Nijmegen te vinden. Als je wat verder weg woont vind ik dat dus geen probleem. Leeftijd maakt me ook niet zo uit. Ga graag een wijntje of (speciaal)biertje drinken in de stad, een avondje uit om te dansen, festival bezoeken, filmpje pakken (of bingewatchen op Netflix), gamen, koken en bakken, sporten, maar gewoon een avondje bijkletsen en niks doen vind ik ook helemaal prima.

Al met al genoeg interesses dus! ;-)

Zou het leuk vinden om een groepsapp aan te kunnen maken en daarna eens af te spreken om te borrelen of iets dergelijks om te kijken of het klikt!

Spreekt dit je aan hoor ik heel graag van je, laat een reactie achter of stuur een privé berichtje, groetjes!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Leuk! Ik stuur je een privéberichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat een leuk berichtje.. Ik zal je een priveberichtje sturen! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb je een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb wel interesse hoor. Punt is alleen dat privéberichten niet echt werken. Wellicht is het een idee om via de mail contact te hebben ofzo? Ik noem maar wat haha
Alle reacties Link kopieren
Hey! Lijkt me leuk, ik kom uit Tilburg.
Is er al een groepje ontstaan?
X
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi
Lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hee
Leuk berichtje !! Ik doe graag mee
Alle reacties Link kopieren
Mag ik nog meedoen :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat een super leuk berichtje!
Ik zou het ook wel leuk vinden.

Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Als er een groepje is ontstaan kan ik dan ook nog aansluiten ? 😃 Woon zelf ook in Eindhoven
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!

Ik had niet in de gaten dat er nog gereageerd is op dit topic, keek in maart voor het laatst (oeps!)

Als er nog interesse is stuur maar een privé berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik herken je verhaal heel erg! Ik stuur je een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Mocht er al een app zijn hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je ook een privébericht!
Verlang naar wat je al hebt
Alle reacties Link kopieren
Is er al een groepje ontstaan? Lijkt me leuk om aan te sluiten :)
Ik heb je ook een PBtje gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven