Vriend(inn)engroep uitbreiden

21-02-2018 16:23 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames en heren,

Een tijdje geleden heb ik hier een topic geopend en heb ik een leuke groep meiden ontmoet. Het lijkt me leuk om dit uit te breiden en nieuwe mensen te leren kennen. Denkend aan de aankomende zomer om gezellig de stad in te gaan, festivals te bezoeken of bbq's te organiseren (bv. in een park).

Voorstel is om een WhatsApp groepje op te starten, waarbij iedereen uiteraard welkom is!

Kort over mijzelf: Ik ben 25 jaar oud en woon in Rotterdam. Ik ben net afgestudeerd als verpleegkundige en heb per 1 maart een baan. Hobby’s van mij zijn dat ik graag de stad in ga of naar festivals/feestjes, naar de bioscoop of lekker koken. Daarnaast hockey en zwem ik. Ik vind het soms ook heerlijk om op de bank te hangen om te bingewatchen op Netflix.

Ik ben benieuwd naar reacties!

P.S. Er schijnt bij mij nog al het een en ander mis te gaan bij het versturen van privé berichten. Ze versturen niet of komen nooit aan. Mocht je interesse hebben? Stuur me een privé berichtje.
Lukt het bij jou ook niet? Kijk even bij je account onder 'voorkeuren', daar moet een vinkje staan bij 'anderen mogen mij berichten sturen'.
anoniem_358579 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 16:30
6.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch! Succes ermee. Mijn pb doet het helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven