Vakantiemaatjes

23-02-2018 14:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Aangezien vriendinnen van me al een vakantie hebben gepland met hun vriend en ik alleen ben, zou ik het wellicht leuk vinden om mensen te leren kennen die samen op vakantie willen!

Hiermee bedoel ik een vakantie naar een warm land bij spanje, turkije, griekenland. Ik wil wel wat van de omgeving zien, maar ook lekker kunnen rusten en genieten van het strand. Uiteraard zijn mannen en/of vrouwen welkom :)

ik ben zelf 23 jaar en woon in Eindhoven. Wellicht leuk om een groepsapp te starten met mensen die interesse hebben,
Waarom ga je niet met een georganiseerde reis mee? Dan heb je ook contact maar vrijblijvender dan wanneer je aan een reisgenoot vastzit waar je ook nog een kamer mee moet delen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-02-2018 15:16
Waarom ga je niet met een georganiseerde reis mee? Dan heb je ook contact maar vrijblijvender dan wanneer je aan een reisgenoot vastzit waar je ook nog een kamer mee moet delen.

Eens. Of die tot laat wil stappen, te veel drinkt, ieder bordje in het museum wil lezen of geen rijstprutjes niks lust en met lange tanden zit te eten.

Met een groepsreis heb je nog andere mensen waar je mee op kunt trekken en dingen kunt doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gedaan curly!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij surprise me reizen. Die hebben Solo Together.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven