Vriendinnen/eetclub omg Hardinxveld, Sliedrecht, Gorinchem

23-02-2018 21:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Sinds kort wonen wij in Harinxveld-Giessendam. Hoewel we nog volop aan het verbouwen zijn, vind ik het leuk om wat meiden te leren kennen.

In het verleden heb ik via het Viva Forum een eetclub op gezet, omdat dit zo'n succes was lijkt het me leuk dat hier nu weer te doen.

Wat is het idee?
Eens per x periode (maand?) samen komen. Samen koken en daarna samen eten. Iedereen zorgt voor een onderdeel van het eten, of de drankjes. Liefst met een groep van zo'n 4-6 meiden.

Ik ben zelf 32 en heb 2 kindjes (Jonas van 2 en Emilie van 7 maanden). Momenteel ben ik niet werkzaam (na bij de kindjes geweest te zijn ben ik eens aan het bedenken wat ik wil gaan doen). Ik heb voor de geboorte van onze zoon als Jurist bij de Rechtsbijstand gewerkt. Ik ben deze zomer 4 jaar getrouwd. Mijn hobby's zijn koken en naaien. Onder de naam Hipperds maak ik babyspulletjes. Daarnaast kijk ik graag films en probeer zo af en toe eens te gaan sporten :)

Lijkt het je wat om aan te sluiten? Laat hier een berichtje achter! Ik hoop snel iets te horen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je dit weekend een pb. Ik woon nu nog niet in Hardinxveld, maar ga er als ons huis klaar wel wonen (duurt nog wel even hoor).
Alle reacties Link kopieren
Toevallig iets gekocht in de Nieuwe Buurt? Dan worden we tzt "buren" namelijk!

Ik wacht je berichtje even af! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zondag na heel veel moeite een pb kunnen sturen, heb je deze ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet.
Zoek me anders even op via http://hipperds.weebly.com
Als je daar het contact formulier invult krijg ik het in mijn mailbox.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog in de hoop op meer reacties
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo!

Ik ben Anita, 33, uit Gorinchem. Ik doe aan linedance, bodybalance en kijk graag films en series. Ik haak veel, lees nog meer en speel graag (bord) spelletjes. Een eetclubje spreekt me wel aan! Ik heb alleen geen goede ervaringen met pb’s op deze site, dus zal m’n email even geven;
Anitatleti@gmail.com
Hopelijk tot snel!
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mail gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven