Nieuwe mensen leren kennen in Deventer

03-03-2018 19:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon nu een paar jaar in Deventer en heb via deze weg al nieuwe mensen leren kennen er er ook leuke vriendschappen aan over gehouden.

Na een succes, nog een poging tot meer nieuwe, leuke mensen leren kennen.

Wie woont net als ik al een paar jaar in Deventer, of al langer en is opzoek naar uitbreiding van zijn of haar vrienden/ vriendinnen groep. Ik zelf ben vrouw en 32 jaar oud.

Ik houd van een biertje of een wijntje in de stad, uit eten gaan, met mooi weer terrasje pakken, wandelen of fietsen in de natuur, hardlopen, zwemmen, naar een bandje gaan, filmpje kijken, lezen. Ik ben eigenlijk voor veel in. Het lijkt mij leuk meer nieuwe mensen te leren kennen en dat we af en toe wat gezelligs samen kunnen doen.

Ik sta open voor zowel mannen als vrouwen.
Lijkt je het leuk om eens een kop koffie te drinken om te kijken of het klikt, stuur mij dan een berichtje!

Groetjes en wie weet tot ziens!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon wel in de buurt maar heb 2 kindjes dus denk niet dat ik in de doelgroep val?
Alle reacties Link kopieren
Present!

Vrouw, 29 en woonachtig (samenwonend met partner) in Deventer. Ik heb hier een kleine vriendenkring maar door mijn baan in Zwolle is nieuwe mensen leren kennen lastig. Ik hou van reizen, eten, wijn drinken en muziek. Uitbreiding van mijn kleine kring is altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hoi taxi 87, dat je kinderen hebt is geen probleem hoor!

@ Cactuus leuk! klinkt alsof we veel gemeen hebben dan!

Misschien handig om elkaar even een prive berichtje te sturen om wat af te spreken?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi, Ik heb een poging gedaan om je te pb’en maar krijg een foutmelding. Misschien kan jij het eens proberen? Als het niet lukt hoor ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je inmiddels een bericht gestuurd! Misschien zijn er nog meer mensen die in Deventer wonen die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen? Ik ben benieuwd! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik meld me ook. Ben 31 jaar en woon al mijn hele leven in Deventer. Ik hou van reizen, eten, films, fietsen en de natuur.

Graag leer ik jullie kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zal je even een persoonlijk berichtje sturen!

Groetjes!
Ik woon niet in deventer, maar wel in de duurt. Kan ik ook aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
ik woon in de buurt van Deventer ben 25, en heb een zoontje van 5.5 maand, als je wilt mag je wel pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een vrouw van 33 jaar en ben 2 jaar geleden in de buurt van deventer (bathmen) komen wonen. Ik heb een dochtertje van 1 jaar. Het lijkt me erg leuk om contact te leggen. Ik hou van festivals, terrasjes en uit eten gaan. Misschien ook leuk om dingen met een groepje te ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik had een tijdje niet op het forum gekeken, Krijg helaas ook geen automatisch bericht als iemand wat heeft gestuurd. Lijkt mij leuk om af te spreken inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Ik woon ook in de buurt van Deventer. Ben 26 jaar. Mag graag koken, sporten en creatief bezig zijn. Kan ik ook aansluiten?

Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
gezellig! wellicht een keertje op een vrijdag avond afspreken?
Ik zal iedereen even een prive bericht sturen, kunnen we een datum afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Hi Ramboo,

Zelf ben ik sinds september gaan samenwonen in Deventer. Ik ben ook hier in Deventer gaan werken, alleen de bruisende vriendengroep valt helaas wat tegen. Ik ben 27, hou van koken, spelletjes, pubquizen. Ik las je berichtje over nieuwe mensen leren kennen en zou graag een keer met een groepje afspreken. Ik hoop dat er nog plek/ruimte/tijd is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik vroeg mij ook af of dit groepje nog actief is ? of elkaar heeft leren kennen ?

Ik ben samen gaan wonen met mijn vriend die al een huisje had in Deventer, en ondertussen een mooie kindje gekregen en werk in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Ze zijn zover ik weet niet actief meer. Ik kom ook uit de buurt van Deventer. Mochten jullie het leuk vinden om in contact te komen mogen jullie altijd een berichtje doen.

Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik zie dat het al enige tijd geleden is dat deze oproep is uitgezet.

Maar ik was toch benieuwd of er nog iemand dit leest. Is er een groepje uit ontstaan waar ik me eventueel bij kan aansluiten?

Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten uit Deventer en omgeving. Ik hou van koken, muziek en terrasjes en festivals.

Hopelijk levert dit nog wat op :)

Groetjes,
Tirza
Alle reacties Link kopieren
Hoi volgens mij is het nooit actief geweest,ik kom uit de buurt van Deventer je mag me een pb doen als je wilt ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven