Vriendinnen Tilburg

04-03-2018 18:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere meiden in Tilburg om wat leuks mee te doen.
Wellicht een dansje in de stad, terrasje, bioscoop, lekker eten, stukje wandelen. De zomer komt er ook weer aan dus laat de festivals maar komen! Ik vind veel dingen leuk en wil ook nieuwe dingen proberen! Ik ben zelf 24 jaar.
Lijkt dit jou ook leuk? Stuur dan een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou het ook heel leuk vinden om met andere dames uit Tilburg in contact te komen. Ik woon zelf ook in Tilburg en ben ik 23 jaar oud en ben opzoek naar gezellige dames om leuke dingen mee te doen. Ik hou van stappen, terrassje pakken, winkelen, netflixen. Ben overal wel voor in en wat ik ook leuk zou vinden is om iemand te vinden waar ik lekker mee naar festivals kan gaan.

En ben zeker geintereseerd!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik ben ook geïnteresseerd, ben wel iets ouder (31). Maar heb nu vriendinnen die al gesetteld zijn en nauwelijks nog wat leuks onder vriendinnen doen. Ik hou wel van terrasje pakken, uiteten gaan, op stap/festival en shoppen is ook altijd leuk haha.
Alle reacties Link kopieren
Geïnteresseerd! Ik ben 20, net verhuisd van Utrecht naar Tilburg en het blijkt dus best lastig om mensen te vinden als je werkt met 40+ers en je studie nog afmaakt in Rotterdam..

Ik ben in voor avondjes uit, uit eten, bioscoopje pakken enz!
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik ben ook geïnteresseerd! Vorig jaar vanuit Deventer naar Breda verhuisd en ga dit jaar verhuizen naar Kaatsheuvel. Lijkt me leuk om in die omgeving mensen te leren kennen! Ik ben 23, hou van terrasjes pakken, uit eten, winkelen en andere leuke dingen doen 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven