Stappen Amsterdam Techno/house/trance

05-03-2018 21:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben Annemarie, 31 jaar oud, woon 20min bij Adam vandaan, ben single, werk fulltime en studeer ook. Ik ben op zoek naar een (of meer) stapbuddy(s)!
Genres die ik leuk vind zijn house/trance/techno/deephouse. :hello:
Het lijkt mij leuk om iemand te ontmoeten om zo'n 1 a 2 keer per maand een feestje mee te pakken. Ikzelf woon tussen Adam en Utrecht in dus beiden zijn voor mij gemakkelijk te bereiken.
Spreekt mijn oproepje je aan en woon jij net als ik ook in de buurt van Amsterdam en lijkt het je leuk om in contact te komen? Stuur dan even een priveberichtje :nerd::mail:

Groetjes Annemarie

p.s. Ik heb nog 1 gratis kaartje voor de paasweekender bij Thuishaven, is er iemand die mee wil??
*Liever geen reacties van mannen aub en graag alleen reageren als je echt interesse hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hii, ik had al eens eerder gereageerd maar volgens mij is mijn berichtje niet helemaal aangekomen😅 Maar nog steeds ga ik graag eens mee! Ben vooral van de clubs en minder van festivals maar qua muziek sws zelfde smaak.

Ik ben 30 en woon redelijk in de buurt van Amsterdam.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik je een bericht terug had gestuurd??? Vaag hahah
Stuur me anders even een bericht met je nummer dan voeg ik je toe op whatsapp! Dat is veel makkelijker :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Leuk oproepje! Heb je een berichtje gestuurd, weet niet of je die ontvangen hebt? Het lijkt alsof ie in m’n postvak uit blijft staan.
Alle reacties Link kopieren
@missfruztiez,

Ik heb je een bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Up! Wie oh wie van boven de 30 jaar zou er graag mee uit willen gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven