Vriendinnengroep Amsterdam en omstreken

09-03-2018 10:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en zelf net in de buurt van Amsterdam verhuisd na een tijdje in het buitenland.
Het valt me op hoe makkelijk het is in het buitenland om nieuwe mensen te leren kennen, maar hier in eigen land is het toch een stuk moeilijker.

Het lijkt me superleuk om wat nieuwe mensen in Amsterdam of omgeving te leren kennen, misschien een leuk whatsapp groepje op te zetten en dan regelmatig leuke dingen te doen.

Ik ben 24 en werk fulltime, verder zijn mijn interesses best wel breed. Ik hou van drankjes doen, terrasjes, avondjes uit, lekker netflixen op de bank, sporten, festivals, samen koken etc, zolang het maar gezellig is :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geïnteresseerd! Ik zal je een privebericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben ook wel in om dingen te ondernemen en nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon sinds ca. 4 jaar in Amsterdam, ben 29 jaar en heb ik vriend (niet samenwonen). Ik houd van een borrel / vrijdagmiddagborrel, wandelen en genieten van de zon :)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,
Ook ik ben geinteresseerd. Ik ben 25 jaar, woon in de buurt van Amsterdam en hou van terrasjes pakken, wandelen, koken etc. Ik zal jullie alvast een pb'tje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij ook super leuk! Ik ben 24 jaar en woon ook in de buurt van Amsterdam. Wijntjes & eten zijn altijd top. Ik stuur even een PM! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven