Vriendinnen regio breda

10-03-2018 11:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben nieuw in Breda (terug van weggeweest). Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen uit de buurt voor n drankje en/of festival etc. Ik ben 30 jaar. Outgoing, wijntjes, festivals en snowboarden zijn wat steekwoorden gerelateerd aan mij zelf.

Let me know als je je hier in herkent en je ook benieuwd bent naar nieuwe contacten!

Thx
Alle reacties Link kopieren
Hé Brittmo!

Behalve het snowboarden (enórme koukleum haha) herken ik me heel erg in je oproepje. Ik ben 30 jaar, single, woon vlakbij het centrum van Breda samen met mijn twee katjes en hou heel erg van festivals, wijntjes drinken, lekker de stad in en vooral niet te stijfjes en serieus allemaal.
Mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld en ik mis het spontane soms een beetje.
Lijkt me leuk wat van je te horen!

Groetjes, Ilona
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Dit is nogal nieuw voor mij maar ach waarom ook niet.... Ik kom niet uit Breda maar kom er wel graag. Herken van jullie beide berichten wel wat dingen. Ik ben 30 jaar, single en vriendinnen die gesetteld zijn. Ik houd ook van festivals, wijntjes, uit eten gaan, shoppen en tennissen. Ik kan ook skiën. Naast mijn drukke baan dus op zoek naar leuke meiden om leuke dingen mee te doen.

Hoor graag van jullie als het je wat lijkt!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
.
veertje1216 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 13:15
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 31 jaar oud en woon ook in Breda! Het lijkt mij leuk wat nieuwe mensen te ontmoeten, veel vriendinnen wonen ver weg en ik zou graag wat vriendinnen wat dichterbij willen hebben. Zijn jullie al een app groepje begonnen ofzo?

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal! Ik ben 25, kom uit Breda en sta open voor nieuwe contacten. Drankje doen op het terras, festival of een keer samen sporten. I'm in!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben 26 en woon sinds een jaar in de buurt van breda. Het lijkt me leuk om hier wat contacten op te doen. Ik hou ook niet van snowboarden maar wel van op een terras zitten.
Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven