Meidengroep Amsterdam zomer 2018

12-03-2018 10:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_362959 wijzigde dit bericht op 08-04-2018 21:43
99.48% gewijzigd
Hoi Annemarie! Klinkt leuk :) maar ik heb geen Facebook. Is WA een optie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jezzebel,

Ik vind Whatsapp nogal onoverzichtelijk en voornamelijk ook heel irritant hahahahaah Het fijne aan Facebook is dat je goed overzicht van evenementen hebt en wie er meegaat. Zou het geen optie voor je zijn om een facebookprofiel aan te maken alleen voor de groep?
Annemarieviva schreef:
12-03-2018 11:16
Hoi Jezzebel,

Ik vind Whatsapp nogal onoverzichtelijk en voornamelijk ook heel irritant hahahahaah Het fijne aan Facebook is dat je goed overzicht van evenementen hebt en wie er meegaat. Zou het geen optie voor je zijn om een facebookprofiel aan te maken alleen voor de groep?
Snap ik, maar dan haak ik echt af :( Facebook aanmaken is voor mij echt geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie interesse heeft; Ik heb de groep net aangemaakt, we zijn nu met zijn 3-en en ik wil het maximale aantal op 10 leden laten.
Stuur me maar een prive bericht bij interesse!
Alle reacties Link kopieren
Er zitten inmiddels 6 leuke meiden in de groep. Nog 4 plekken over voor een leuke, spontane meid! Wie wil erbij komen?
Hoi!

Ik woon in alkmaar en dingen ondernemen vind ik ook erg gezellig.

Groetjes,
Anne-Marije
Yes, wat een leuke oproep!! Is er nog plek? Ik ben Eva, 33 jaar en heb ontzettend zin in een leuke zomer met leuke meiden!!! Ik woon in hartje Amsterdam, dus dat is makkelijk!

Hoop van je te horen!!!
Alle reacties Link kopieren
evareeva ik heb je een privebericht gestuurd
Ik heb ook op je andere berichtje gereageerd, maar dit lijkt me ook erg leuk! Woon over twee weken in Amstelveen :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Annemarie,

Ik heb je net een PB gestuurd! Doe graag mee!!
Alle reacties Link kopieren
P.s. Ik zoek ook nog een hardloopmaatje ;-)!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een bericht terug Britt!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook erg gezellig! Is er nog plek?
Alle reacties Link kopieren
Bij interesse graag een privebericht met wat info over jezelf. Er zijn nog ca 3 plekken over

Groetjes Annemarie
Alle reacties Link kopieren
Spreekt mij erg aan! Woon in de buurt van Amsterdam, vrijgezel, festivals heerlijk! heel veel zin een leuke zomer met een nieuwe groep meiden. Mag ik er nog bij :). Ik stuur je een privé bericht :)
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, is er nog plek voor één iemand? Ikzelf ben 27, woon sinds kort in Leiden maar werk wel in Amsterdam. Hoor graag van jullie :)
Alle reacties Link kopieren
He Beau :), stuur Annemarie even privé bericht l. Heb ik ook gedaan :) x
Alle reacties Link kopieren
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven