vrienden

12-03-2018 18:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds een jaar woon ik in Groningen en lukt het me niet om hechte vriendschappen te maken. Ik probeer het via hier maar :). Leuke meiden tussen de 25-30 die in zijn voor gezelligheid? Let me know

Zonnebloem
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er dan ook helemaal in Groningen wonen vraag ik me af.Heb je daar werk ofzo?
Alle reacties Link kopieren
:rofl: mooie provincie hoor, en fantastische mensen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
12-03-2018 19:14
Wie gaat er dan ook helemaal in Groningen wonen vraag ik me af.Heb je daar werk ofzo?
Ehm.. verrassend genoeg wonen er in Groningen ook mensen... (ik niet overigens, maar ik zou het niet erg vinden, prachtige provincie)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
12-03-2018 19:14
Wie gaat er dan ook helemaal in Groningen wonen vraag ik me af.Heb je daar werk ofzo?
Nou, bedankt zeg. Er gaat niets boven Groningen hoor! 😉 TO; ik ben helaas te oud, maar hoop dat je leuke contacten vindt a.d.v. je oproepje.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Groningen. Heb je eerder wel hechte vriendschappen gehad? Hoe heb je die gekregen dan? Die kracht inzetten. Ideeën: Op een sport gaan, cursus doen, vrijwilligerswerk, buren?

En een hechte vriendschap heb je niet binnen een week dus probeer ook de kleine dingen. Als ik zie wat bij mij leidde tot de beste vriendschappen dan is dat vaak gewoon een keer wandelen met iemand tijdens de pauze op het werk, interesse tonen naar iemand zijn woning en vragen of je die eens mag zien etc.

Lijkt me wel lastig als je al het bovenstaande niet hebt want als er (nog) geen reden is tot contact dan is het ook lastiger om dat verder uit te bouwen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven