Leuke vriendinnen in omg Utrecht/ Amstersfoort/ Hilversum

20-03-2018 18:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeeyhoi!

Ik hoop op deze manier leuke meiden te ontmoeten waarmee ik een hechte vriendschap mee op kan bouwen. Ik ben dol op mode, live muziek (bandjes) en yoga. Nu het lente is, hang ik graag in leuke parkjes met lekker drankje of hapje. Ook ben ik dol op lekker uit eten gaan, naar de bios, vintage/festivals en hou erg van stedentripjes maken en ook van goede diepen gesprekken voeren onder het genot van een kop koffie of lekkere wijn/thee, niet in die volgorde overigens ;) en samen koken,bordspellen of sporten. Ik ben iets minder van het vele uitgaan, maar vind dat zeker leuk!

Ik zou het leuk vinden via deze weg een klein groepje te kunnen vinden of iemand met dezelfde interesses, die net als ik een hechte vriendschap willen opbouwen en die het leuk vinden om spontaan af te spreken en altijd in zijn voor leuke dingen en HEEL belangrijk: stabiel!! Ik ben echt anti drama en wil dat dus ook niet in mn leven haha! Ik heb zelf geen kinderen en ben niet getrouwd, heb wel een vriend. Leeftijd niet heel belangrijk, wel dat je zelfde interesses hebt en liefst geen kindjes ( vind ze wel heel leuk, maar denk dat je leven dat zo anders is) ik ben zelf net 30 maar al mn vrienden zn rond de 25-30

Hopelijk spreekt jou dit aan en heb je dezelfde interesses, dan hoop ik snel eens een drankje met je te kunnen doen!


Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Leuk bericht kom wel uit deze.omgeving hahaha geen drama deze vond ik grappig wat voor drama als ik het mag vragen :-D ps ik ben 35 zonder kids ook geen kids wens!
Lavendel2 schreef:
20-03-2018 19:18
Leuk bericht kom wel uit deze.omgeving hahaha geen drama deze vond ik grappig wat voor drama als ik het mag vragen :-D ps ik ben 35 zonder kids ook geen kids wens!
Spaar je punten? (Omdat je ze bijna niet gebruikt hier)
Alle reacties Link kopieren
Heey yogalover!

Leuk bericht en veel herkenning :)
Ben 31, sport graag, hou ook van festivals, borrelen, uitgaan. Vind heel veel eigen eigenlijk leuk. Spelletjes sowieso! Drama ben ik ook allergisch voor en zo toevallig dat stukje over kinderen. Ik zat me vandaag te bedenken dat ik het zo jammer vind dat de vriendschappen met vriendinnen die kinderen hebben zo veranderd zijn. Je hebt toch minder te bespreken op een of andere manier. Dus geen kids: ik snap het helemaal.

Binnenkort wat gaan drinken lijkt me gezellig!
Pb!
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Lijkt mij ook leuk om aan te haken!
Ben 32 jaar en woon ook in de omgeving :)
Heb leuke meiden om me heen maar wil graag meer leuke dingen ondernemen en nieuwe mensen leren kennen! En ga ook liever voor hecht en oprecht dan oppervlakkig, dus zou leuk zijn!
Is er al een mailgroep o.i.d?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Mailgroepje of whatsappgroepje is een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Wat een super leuke reacties. Ik ga even een groepsmail/whatsappgroep aan maken en stuur jullie allemaal zo een PB! Liefs en hopelijk tot snel
yogalover schreef:
21-03-2018 15:11
Wat een super leuke reacties. Ik ga even een groepsmail/whatsappgroep aan maken en stuur jullie allemaal zo een PB! Liefs en hopelijk tot snel
WhatsApp graag :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp is prima 😊
Nog geen PB gezien, of ben ik nu te snel 🙈
Alle reacties Link kopieren
LarissavV schreef:
21-03-2018 18:23
Whatsapp is prima 😊
Nog geen PB gezien, of ben ik nu te snel 🙈
Hahah nee hoor Larissa, kon het PBknopje niet vinden, maar als het goed is hebben jullie nu allemaal een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Yes pbtje terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Binnen! En gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Hai Yogalover,
Kunnen er nog meer vriendinnen bij of ben je al voorzien ;) ? Leuke interesses heb je. Ik hou ook van bandjes kijken (zing zelf in een bandje) , festivalletje (dansen!), beetje parkhangen of varen met wat wijntjes en lekkers erbij, diepe gesprekken zeker welkom. Ben vrij sportief, hardlopen, pilates, spinning etc. Ben geen enorm groepsmens, vind met een groepje ergens heen wel degelijk leuk, maar in een klein groepje of 1 op 1 is er toch meer aandacht voor elkaar. Ohja, humor en positief ingesteld zijn vind ik superbelangrijk. Ik denk dat jij dat hebt verwoord als 'no drama'. Ben ik het hartgrondig mee eens! Heb geen kids en ook geen kinderwens dus over luieruitslag en doorkomende tandjes hoeven we het in ieder geval al niet te hebben. Hoop wat van je te horen. Je mag me ook mailen op Fietsbel1981@gmail.com.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven