Vrienden in België gezocht

23-03-2018 19:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Lezen hier ook mensen uit België mee?
Ik ben 26 jaar en een redelijk introvert persoon. Ik ben dus niet iemand die erg vaak afspreekt omdat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb. Daardoor verwateren er wel veel vriendschappen en ik merk toch dat ik iemand nieuw (of meerdere iemanden) nodig heb om wat mee te kunnen praten/chatten. Een beetje meer gelijkgestemde zielen dan de vrienden die ik nog over heb.
Ben je een dierenmens, dan hebben we alvast wat om over te praten!
Mensen van ongeveer (mag wat jaren schelen) mijn leeftijd is wel fijn.

Stuur me gerust een privébericht of plaats hier een reactie :- )

Groetjes Em
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan geen Belg maar mocht je dat niet erg vinden sta ik er altijd open voor nieuwe mensen te leren kennen ^~^ ik woon sowieso ook niet erg ver van België vandaan. Dus mocht je dat niet erg vinden, laat het me weten.
Waar woon je precies? België is namelijk best groot :)
Ja idd, waar in België woon je? Woon vrij dicht bij de grens en ben 31. Herken me wel in jouw verhaal. 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 29 en woon in België. Ik woon op de grens van Antwerpen/Limburg.
Vanwaar ben jij?
Ik ben ook een introvert persoon en ben ook liever op mezelf, maar af en toe een leuk gesprek daar sta ik wel voor open.
Je mag me altijd contacteren.
Alle reacties Link kopieren
Herken mij ook in je verhaal. Ben wel al 33 jaar.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
vienna29 schreef:
28-04-2018 21:29
Herken mij ook in je verhaal. Ben wel al 33 jaar.
Al zo oud! :rofl:

Ik vind 33 jaar helemaal niet oud ofzo. Voor mij maakt leeftijd weinig uit wat vriendschappen betreft. Het moet klikken en daarmee uit.
Ik heb weinig vrienden van mijn eigen leeftijd, de meesten zijn ouder dan mij. Maar ik weet wel wat ik aan hun heb en daar draait het allemaal om, toch?
Alle reacties Link kopieren
Mandarijntje1 schreef:
28-04-2018 21:48
Al zo oud! :rofl:

Ik vind 33 jaar helemaal niet oud ofzo. Voor mij maakt leeftijd weinig uit wat vriendschappen betreft. Het moet klikken en daarmee uit.
Ik heb weinig vrienden van mijn eigen leeftijd, de meesten zijn ouder dan mij. Maar ik weet wel wat ik aan hun heb en daar draait het allemaal om, toch?
Oeps ja dat staat er een beetje raar. :$ Vind mezelf gelukkig helemaal niet oud.
Ben het helemaal met je eens, er moet een klik zijn en leeftijd maakt dan niet uit.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
PB :)
:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven