Vriendinnen gezocht (omgeving Alkmaar/Amsterdam)

24-03-2018 19:50 8 berichten
Hoi allemaal!

Ik woon vlakbij Alkmaar en ben opzoek naar nieuwe contacten/vriendinnen in deze omgeving! De meeste van mijn vriendinnen beginnen een relatie te krijgen en ik merk dat ik daardoor steeds vaker alleen ben. Het lijkt me daarom heel gezellig om nieuwe mensen te leren kennen in mijn omgeving (verder reizen vind ik trouwens ook helemaal geen probleem).

Iets over mij :
-Ik ben 20 jaar
-Ik studeer in Amsterdam en ben daar dan ook regelmatig te vinden.
-Ik vind het leuk om ergens een wijntje te drinken, uit eten te gaan, te winkelen, uit te gaan (al doe ik dat niet zo vaak) of gewoon een avondje gezellig te kletsen met een leuke film of serie erbij. Verder ben ik eigenlijk voor heel veel dingen in, als het maar gezellig is!

Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Groetjes 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Ik ben zelf 22 jaar en ben twee x per week in Alkmaar. Ik hou van winkelen en gezellige avondjes !

Groetjes
Hoi,

Het lijkt mij ook erg leuk om in contact met je te komen.

Ik ben 20 jaar. Ik hou erg van erop uit gaan, festivals/concerten bezoeken, winkelen, een terrasje pakken of uiteten gaan. Maar een avondje gezellig kletsen vind ik ook erg leuk (al ben ik niet echt een film of serie kijker).

Groetjes
anoniem_366952 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 21:01
6.25% gewijzigd
Ik heb jullie een bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!
Ik woon en studeer in Amsterdam, en ben 21 jaar oud.
Ik sta ervoor open om nieuwe meiden te leren kennen. Het lijkt mij leuk om in contact met je te komen.


Ps: Misschien kunnen wij een groepje aanmaken om leuke activiteiten samen te ondernemen?

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, gaan jullie ook naar festivals? Want dan zou ik ook graag aansluiten :D
Haai! Ik ga wel naar festivals! Zal ik je pben?
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven