Meidengroep/vriendinnen Nijmegen en omgeving

25-03-2018 13:38 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Ik zag meerdere oproepjes staan voor vriendinnen en meidengroepjes en werd direct enthousiast. Ook de oproep om een Facebook aan te maken voor een groep uit Amsterdam leek me een goed idee. Helaas woon ik niet in de buurt en probeer ik het nu voor Nijmegen en omgeving!

Ik ben zelf 23 jaar en momenteel aan het afstuderen. Ik merk dat ik graag wat meer leuke contacten zoek om leuke dingen mee te doen. Denk aan lunchen, een stad bezoeken, festivals, samen koken of gewoon een avond op de bank hangen.

Heb jij daar ook zin in en ook zin om je contacten uit te breiden! Laat het me weten :) Een Facebookgroep of whatsappgroep is zo aangemaakt en dan kunnen we ongedwongen elkaar leren kennen!!
Alle reacties Link kopieren
Heey! Ik kom uit omgeving Ede (: het lijkt me leuk om wat van je te horen om een terrasje te pakken of iets. Ik houd zelf ook van een bioscoopje te pakken, uit te gaan, festivals, en lekker te gaan eten o.a.

Hoor graag van je xoxo
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Is leeftijd eeb probleem of niet?

Ik ben zelf 29 jaar. Woon ook in Nijmegen en Ik werk.

Ik vindt koken leuk, Naar festivals gaan, boeken lezen, Naar winkels, bioscoopje en ook naar een terrasje of in restaurant om iets te gaan eten en of drinken :)

Goed idee om een whatsapp groep te hebben of fb groep.

Ik ben zelf in een groep op whatsapp.

Hoor graag van jullie.

Groetjes,
Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven