Gezellige, echte vriendinnen gezocht omgeving Haarlem/Ams

27-03-2018 13:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik heb wel eens contact gehad met meiden van hier. Dat is helaas verwaterd.

Het lijkt mij alsnog leuk om nieuwe contacten op te doen in de omgeving Haarlemmermeer, Amsterdam.

Wat over mijzelf; werk fulltime in Amstrdam, 30 jaar, geen kinderen, single, ben iemand die er graag op uit gaat, energiek, hou van humor, eerlijkheid, extravert, temperamentvol. Ik vind het leuk om naar festivals te gaan, uit eten, terrasje pakken, reizen vind ik heerlijk en shoppen!!

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden, die dezelfde interesse hebben, ook in dezelfde fase zitten en leeftijd ietsje jonger of ouder is uiteraard geen probleem.

Wie vind leuk om misschien een keer met een groepje, drankje te doen of 1 op 1? Maakt mij niet uit!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heey! Het lijkt mij ook leuk om wat meer contacten op te doen.
Ik ben 28 jaar, werk 32 uur, ben single en woon niet heel ver bij Amsterdam vandaan.
Reizen, uit eten, shoppen, drankje doen zijn ook dingen die ik leuk vind om te doen.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hee Monique! Ja leuk :-). Kan je mij prive berichtje sturen want ik kan je geen bericht sturen :(. X
Hey! Ik ben net naar Amsterdam verhuisd ivm nieuwe opleiding. Dus het was sowieso nog de bedoeling nieuwe mensen te leren kennen :bye:
Alle reacties Link kopieren
Hey Sally! Leuk zeg :). Ik stuur je een privé bericht :)
Alle reacties Link kopieren
Ro2018_ schreef:
27-03-2018 21:15
Hee Monique! Ja leuk :-). Kan je mij prive berichtje sturen want ik kan je geen bericht sturen :(. X
Het lukt mij ook niet om jouw een privé bericht te sturen. Heel gek!!
Misschien kunnen we op een andere manier in contact komen?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het gelukt :)))
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben ook wel in om dingen te ondernemen en nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon sinds ca. 4 jaar in Amsterdam, ben 29 jaar en heb ik vriend (niet samenwonen). Ik houd van een borrel / vrijdagmiddagborrel, wandelen en genieten van de zon :)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies! Ik heb dezelfde interesses en zoek ook meiden die van spontane uitstapjes, borrels, etentjes en vooral festivals houden! Woon zelf niet in Amsterdam (Utrecht), maar ben er wel regelmatig te vinden. Werk fulltime, 31 jaar, geen kids.

Het lukt me alleen niet om jullie een pb te sturen.. kan iemand testen en mij een berichtje sturen?

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven