Vriendinnen gezocht omgeving Haarlem

07-04-2018 18:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Nu de lente weer is begonnen en iedereen gezellig op een terrasje zit, merk ik dat ik behoefte heb aan meer gezelschap. Ik woon in omgeving Haarlem, ben vrijgezel, werk fulltime en volg daarnaast nog een studie. Ik ben op zoek naar meiden die het gezellig vinden om naar festivals te gaan, avondjes uit of gezellig uit eten te gaan of op een terrasje te zitten.

Lijkt jou dit ook wat? Reageer dan op mijn topic.

Ik hoor graag van jullie,

Fijne avond gewenst!

Groetjes,

Em
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je eens bij een sport/andere activiteit gaan kijken of daar mensen zijn die je aardig vind. Zijn er geen mensen op je studie met wie je goed om kan gaan?
Ben007 schreef:
07-04-2018 19:33
Misschien kan je eens bij een sport/andere activiteit gaan kijken of daar mensen zijn die je aardig vind. Zijn er geen mensen op je studie met wie je goed om kan gaan?
Soms is dat niet altijd maar zo makkelijk om die verbinding te maken.
Via een advertentie zoals deze is het eenvoudiger om mensen te vinden die hetzelfde zoeken: verbinding.

TO ik woon niet in jouw omgeving, maar wilde toch even reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Em,

Ik dacht gisteren precies hetzelfde! Ik woon ook in Haarlem en het lijkt me leuk om meer meiden te leren kennen om gezellig mee te gaan eten, drankjes doen, festivals te bezoeken etc.
Zullen we via de pb's verder kletsen?

Groetjes
anoniem_351923 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 13:17
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb je een pb gestuurd :).
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben sinds afgelopen maandag in Haarlem komen wonen en wil graag mijn netwerk hier uitbreiden of eigenlijk opzetten haha. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen! Ik ben btw 28, mocht je dat relevant vinden ;).

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi DosGardenias, S00sie, Loulou 1988 en Sjvdbijl,

Bedankt voor jullie berichten. Lijkt het jullie leuk om een keer met z'n vijven af te spreken? Lijkt mij in ieder geval erg gezellig.

Hoor graag van jullie.

Groetjes,

Em
Heb je een pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij erg leuk inderdaad. Ik heb je net een PB gestuurd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven