Vriendinnen omg. Amsterdam / Haarlem; festivals uiteten enz

11-04-2018 21:17 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar leuke vriendschappen / een leuke groep meiden om meer te ondernemen. Ik ben 30 jaar, spontaan en altijd in voor gezelligheid.
Het lijkt me leuk om wat vaker naar festivals te gaan, of een leuk feest, of om op vrijdagmiddag na het werk gezellig wat te gaan eten en te gaan borrelen.
Daarnaast hou ik ook van rustige dingen, thuis lekker koken en bijkletsen, naar de bios, een serie bingen, noem maar op!

Lijkt het jou ook leuk om je vriendengroep uit te breiden en/of wil je vaker leuke dingen doen en zoek je ook iemand die daar voor in is? Dan kom ik graag met je in contact!

Groetjes,
Stella
Klinkt leuk!
Hoi stella,

Leuke oproep heb je hier geplaatst , Het lijkt me leuk om bij je aan te sluiten ,
Altijd leuk met het mooi weer om leuke dingen te ondernemen.
Met leeftijdgenoten , Ik ben namelijk ook 30 jaar en ben regelmatig in Amsterdam te vinden. als Haarlem beter uitkomt is dat ook geen probleem.
Ik kan je geen privé bericht sturen , Als het je leuk lijkt stuur me een privé bericht.

Groet,

Nicelady87
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
11-04-2018 21:27
Klinkt leuk!
Haha heb ik het woord leuk een beetje overbruikt in mijn post?
Het ontbrak me even aan inspiratie :biggrin:


Nicelady87 ik heb je een privebericht gestuurd geloof ik.
Hoi Stella,
Ik heb helaas geen mail vakje gekregen is er misschien iets mis gegaan ?
Alle reacties Link kopieren
Hi Stella (&de rest 😊)

Leuk oproepje! Ik ben 33 en woon net tussen Amsterdam en Haarlem in. Net als jij heb ik ook behoefte aan nieuwe vriendschappen om leuke dingen mee te ondernemen; helemaal nu het mooie weer er aan zit te komen! Lekker wijntjes doen op het terras, etentjes en festivals etc!

Ik hoop van je te horen!

Liefs
K
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
11-04-2018 21:27
Klinkt leuk!
moet jij niet paling gaan eten op de dijk?
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben ook wel in om dingen te ondernemen en nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon sinds ca. 4 jaar in Amsterdam, ben 29 jaar en heb ik vriend (niet samenwonen). Ik houd van een borrel / vrijdagmiddagborrel, wandelen en genieten van de zon :)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies! Ik heb dezelfde interesses en zoek ook meiden die van spontane uitstapjes, borrels, etentjes en vooral festivals houden! Woon zelf niet in Amsterdam (Utrecht), maar ben er wel regelmatig te vinden. Werk fulltime, 31 jaar, geen kids.

Het lukt me alleen niet om jullie een pb te sturen.. kan iemand testen en mij een berichtje sturen?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik een man, met enige nieuwsgierigheid naar de gedachtes en behoeftes van vrouwen op een forum. Zit zelf al een jaar in een relatie met een prachtige dame.. ik dacht altijd dat vrouwen vals waren tegenover elkaar.. hier merk ik dat sommige vriendschappen zoeken.. weer iets geleerd. Veel plezier
Geen oordeel voordat je iets weet
Hoi Stella! Borrel op vrijdagmiddag klinkt goed vind je niet? :thumbsup: Ik woon net sinds vijf weken in Amsterdam voor mijn studie (muziekwetenschap), dus alles is nog vrij nieuw. In mijn klas ben ik zo'n beetje de oudste, met echt verschillen van 10 jaar. (dit is alweer mijn derde opleiding en sommige klasgenootjes komen net van de middelbare school) Dus nieuwe mensen leren kennen van mijn leeftijd (29) vind ik wel belangrijk. Tot horens!
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om een FB/app groepje aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ja goed idee :) Als jullie je nr naar mij sturen (mag ook privé) dan maak ik een appgroep ;)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Leuk dat jullie reageren! Excuses dat er bij mij even wat tijd overheen gegaan is voordat ik weer ingelogd ben.

Als jullie mij je telefoonnummer sturen via een PB dan zal ik een appgroep aanmaken. Je kan me ook mailen als privéberichten hier niet lukt, geef dat even aan dan stuur ik je m'n mailadres.

Groetjes en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een PM gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi all!

Ik heb dus een berichtje gestuurd. Maar ik ben Simone, 28 jaar en afgelopen maandag in Haarlem komen wonen. Hiervoor ben ik op reis geweest en heb ik lang in Amsterdam gewoond. Inmiddels zijn mijn vrienden verspreid over de hele wereld; of sterker nog de hele wereld. Ik zou graag met jullie in contact komen!
Ik hou van sporten, het strand, borrelen, festivalletjes & gewoon lekker actief, creatief en gek doen! Lijkt me tof om aan te sluiten en jullie snel te ontmoeten!

Greetz,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook mn nummer gestuurd Stella ;)
Niet geschoten is altijd mis!
Hi meiden,

Leuk leuk :-) ook ik ben op zoek naar nieuwe, frisse, gezellige contacten.

Ik ben 32, woon in Utrecht en ben vrijgezel.

Ik sluit mij graag aan alleen pb versturen lukt niet :-(

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stella (nouja, allemaal eigenlijk :P),

Jullie klinken eigenlijk allemaal super leuk, dus ik wil me ook wel hierbij aansluiten! (Ook ik heb een berichtje geprobeerd te sturen Stella, maar ik krijg 'm geloof ik ook niet verzonden)

Ik ben 28, woon in Amsterdam en ben bezig met de laatste loodjes van m'n master. Voor 'n festival, feestje of gewoon lekker een terrasje pakken ben ik wel in, dus hopelijk hoor ik wat van je/jullie! :)

Groetjes,
Stéphanie
Alle reacties Link kopieren
Lukt het jullie wel je 06 naar mij te mailen?
Niet geschoten is altijd mis!
Fb groep wordt m niet? Weet nou niet aan wie ik mijn nummer moet sturen...en of dat wel zo'n goed idee is @(
Alle reacties Link kopieren
Hi Dharma,

Ik heb zojuist het appgroepje aangemaakt met de nummers die ik tot nu toe heb ontvangen. Mocht je aan willen sluiten dan kan je naar mij je nummer sturen (gezien ik het topic gestart heb, leek me dat wel zo handig :P).

Tot horens!
Alle reacties Link kopieren
orenda schreef:
22-04-2018 01:26
Hoi Stella (nouja, allemaal eigenlijk :P),

Jullie klinken eigenlijk allemaal super leuk, dus ik wil me ook wel hierbij aansluiten! (Ook ik heb een berichtje geprobeerd te sturen Stella, maar ik krijg 'm geloof ik ook niet verzonden)

Ik ben 28, woon in Amsterdam en ben bezig met de laatste loodjes van m'n master. Voor 'n festival, feestje of gewoon lekker een terrasje pakken ben ik wel in, dus hopelijk hoor ik wat van je/jullie! :)

Groetjes,
Stéphanie
Hoi Stephanie,

Ik heb inderdaad geen berichtje van je ontvangen, maar van de anderen wel, dus het is wel mogelijk :-P
Wil je het nog eens proberen?
Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Heb je wat van me ontvangen Stella? (Ik kan clearly niet goed met de site overweg :p )
Alle reacties Link kopieren
orenda schreef:
23-04-2018 11:16
Heb je wat van me ontvangen Stella? (Ik kan clearly niet goed met de site overweg :p )
Ja zeker, ik heb je ook wat terug gestuurd, misschien even je inbox checken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven