Contact omgeving 010

12-04-2018 13:41 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een maatje om gezellige uurtjes mee te hebben. Vanwege twee verhuizingen in korte tijd schoot dit er bij in. Op het moment zitten mijn vrienden met kinderen in de avond liever thuis. De uitstapjes met kinderen zijn leuk, maar ik wil de momenten daar om heen houden/weer oppakken.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen. Ben graag buiten voor een lange wandeling met tussendoor (meegenomen) hapjes en fietsen doe ik ook graag. Verder hou ik van films kijken en met momenten lezen. Sinds kort haak ik en het is verdomde leuk, hihi. Ik tut graag met een maskertje en nagellakjes.
Zomers zit ik graag op een terras of het strand. In de winter bak ik graag wat taarten, cake en andere lekkere hapjes. Met veel plezier kook ik vrijwel dagelijks en met momenten probeer ik graag nieuwe recepten uit. Verder ben ik fan van Kolonisten (bordspel)

Ben jij ook opzoek naar gezelschap voor tijdens een wandeling, samen een terrasje pakken of gewoon bezoekje aan elkaar? Stuur maar een berichtje.
Eén van mijn favoriete bloggers heeft beschreven
hoe ze nieuwe mensen leerde kennen in Rotterdam.

http://www.degroenemeisjes.nl/nieuwe-me ... oonplaats/

Waaronder de boekenclub in 010. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven