Rotterdam pret

16-04-2018 07:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ladies,

Omdat de meeste topics verouderd en inactief zijn een nieuwe gestart.

Ik ben 33 jaar woon samen met vriend en baby en werk in een andere stad.
Merk dat vriendschappen verwaterd zijn, mensen verhuisd en afstand praktisch wat groot is.

Ik ben op zoek naar leuke meiden met of zonder kids maakt niet uit :) om leuke dingen mee te doen, kletsen, thee drinken, eten, musea, koken wandelen ijsjes eten en terras zitten met de zon op de bol. Hardlopen doe ik ook graag dus mocht iemand een klein rondje bruggen mee willen lopen gezellig ik probeer twee keer per week mijn benen uit te laten.

Misschien handig om een app groep te maken. Als je toegevoegd wil worden stuur me een privé berichtje en wie weet kunnen we binnenkort met een groepje meiden op het terras afspreken :)
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hi Linn,
Ik had je vandaag al n privé berichtje gestuurd maar zit niet in mijn postvak uit. Nu weer een poging. Ik sluit me graag aan bij de groep.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha wat grappig ik had jou ook al een privé bericht gestuurd maar ,zie ook niets. Heb ook niets ontvangen van jou in mijn postvak. Ik heb even een fakeaccount aangemaakt onder xhannahvandam@gmail.com als je daar een berichtje naar stuurt krijg ik het denk ik wel :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik heb ook zojuist een berichtje gestuurd naar xhannahvandam@gmail.com !

Liefs,

Kim
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Leuk berichtje :) Ik sluit me graag bij jullie aan!


Groetjes Christel
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Klinkt goed! Ik zou ook graag weer wat meer gaan rennen, altijd gezellig om dat samen te doen. Ik sluit mij dus graag aan :)

Groetjes Maaike

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven