Nieuwe vriendinnen zonder kinderen gezocht

16-04-2018 20:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ook maar...
snoopy80 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 21:08
95.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
:woa:

Wat bijzonder om 80% van je potentiële vriendinnen al bij voorkeur af te keuren op een kenmerk dat hen hoogstwaarschijnlijk niet eens definieert.
Jeetje, het lijkt wel een ingezonden brief naar de Tina...weet je zeker dat je 37 bent TO?
Alle reacties Link kopieren
Moet stiekem ook even lachen om het hoge 'Tina-gehalte' van je topic :hihi:
Maar los daarvan herken ik wel dat het soms lastig is om dingen te ondernemen als je vrienden/vriendinnen een gezin krijgen. Lilou, het definieert een persoon misschien niet, maar interesses veranderen, agenda's worden veel beperkter om af te kunnen spreken, soms groei je door de verschillende levensstijlen uit elkaar.
Geldt natuurlijk niet voor iedereen die kinderen krijgt (voordat ik zometeen allemaal boze moeders over me heen krijg die dit helemaaaaaal niet herkennen ;-) ), maar toch kan het wel degelijk invloed hebben op je vriendenkring als er kinderen komen..
Life is a party but you must self uphanging de slingers
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 17:09
99.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met je oproep hoor. Ik behoor niet tot de categorie:)
Er zijn genoeg moeders die vriendinnen zoeken mét kinderen. Andersom lijkt me dus ook helemaal niet gek!
Alle reacties Link kopieren
O,....je bent een dierenvriend. Dan houdt het op. Ik wil geen vriendinnen met huisdieren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie weleens oproepjes gelezen van al die hippe mama's die ook vriendinnetjes willen worden met andere mama's om gezellig te praten over babykwijl, tepelkloven en een ingekakt seksleven.
Nee dat heeft een megahoog Libelle gehalte.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
pfieww ik was net op tijd om het topic te kunnen lezen :proud:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een onaardig gedoe hier weer! Klagen op iemands openingspost dat het een hoog Tina gehalte zou hebben getuigt ook niet echt van volwassenheid hè?! Laat iemand toch in zijn waarde!
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe reacties. Blijkbaar is een simpele oproep, waarin iemand op zoek is naar vriendschap, reden genoeg om daar flauw op te reageren. Gewoon niet reageren en iemand de ruimte geven voor deze oproep is te moeilijk?

TO: ik zou gewoon je post opnieuw plaatsen. Wie weet krijg je wel leuke reacties op je oproep!
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 18-04-2018 09:07
97.59% gewijzigd
Het enige Tinawoord was 'leeftijdgenootjes', verder mankeerde er niets aan. Maar omdat ladymadonna daarover een opmerking maakte (die ze ook heel lafjes weer verwijderd heeft) is meteen de toon gezet blijkbaar...
snoopylynn schreef:
16-04-2018 21:09
Hebben jullie weleens oproepjes gelezen van al die hippe mama's die ook vriendinnetjes willen worden met andere mama's om gezellig te praten over babykwijl, tepelkloven en een ingekakt seksleven.
Nee dat heeft een megahoog Libelle gehalte.
Dat wou ik ook net schrijven!

Groot gelijk hoor TO dat je bewust kindvrije vriendinnen zoekt. Zeker in jouw leeftijdscategorie staan vrouwen met nog erg jonge kinderen veel te ver van je vamdaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ook niet veel mis met de OP. Wat had ladymadonna geschreven dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lil0u schreef:
16-04-2018 20:52
:woa:

Wat bijzonder om 80% van je potentiële vriendinnen al bij voorkeur af te keuren op een kenmerk dat hen hoogstwaarschijnlijk niet eens definieert.
Ze is dan ook op zoek naar iemand uit die groep van 20%. En gelijk heeft ze!
Oooh TO, sorry het kwam er een beetje lullig uit. Ik moest een beetje om lachen want ik vond je oproep ietwat kinderlijk geschreven, maar ik bedoel het niet gemeen! Gewoon lekker je oproep plaatsen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als je geen kinderen hebt, dan zijn ubermoeders irritant.

Ik heb geen kinderen en kan ook niks met extreme moederfiguren.
Lil0u schreef:
16-04-2018 20:52
:woa:

Wat bijzonder om 80% van je potentiële vriendinnen al bij voorkeur af te keuren op een kenmerk dat hen hoogstwaarschijnlijk niet eens definieert.
Ik heb kinderen en snap het zeker wel, lees eens het bewust kindvrije topic dat hier loopt. Ik kan me goed voorstellen dat iemand zonder kinderen graag ook vriendinnen zonder kinderen heeft en die specifiek gaat zoeken als de rest van de vriendinnen kinderen krijgen.

Het definieert je niet, maar maakt wel dat je een ander leven hebt. Prima als een moeder vriendinnen zoekt met kinderen, een single vrouw vriendinnen die ook (nog) geen relatie hebben en dat geld ook voor kinderloze die vriendinnen zoekt zonder kinderen.
Anoniem161910042018 schreef:
16-04-2018 21:06
Bijzonder om daar zo op te reageren. Mensen met kinderen, zeker mensen met jonge kinderen, hebben echt een ander leven dan mensen zonder. En als kindvrije wil je ook wel eens afspreken met iemand die niet eerst een oppas moet zoeken, die in het weekend iets wil samen doen in plaats van kinderen naar hun sport en muziekclubs te vervoeren, die je kunt bellen zonder dat er elke vijf minuten een onderbreking komt, enzovoort.
Goh. Ik hoef nou nooit een oppas te zoeken als ik met een vriendin(netje) af wil spreken en mijn leven is ook niet drastisch anders geworden. In het weekend spreek ik regelmatig met vrienden af. Dat kan toch prima bestaan naast een uur bij het zwembad zitten diezelfde dag? Het weekend bestaat uit meer uren dan dat ene uur?

Wat een vooroordelen toch altijd. Zeker 65% van mijn vriendinnen heeft geen kind (eren) en onze levens lijken juist erg op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Lil0u schreef:
16-04-2018 22:11
Goh. Ik hoef nou nooit een oppas te zoeken als ik met een vriendin(netje) af wil spreken en mijn leven is ook niet drastisch anders geworden. In het weekend spreek ik regelmatig met vrienden af. Dat kan toch prima bestaan naast een uur bij het zwembad zitten diezelfde dag? Het weekend bestaat uit meer uren dan dat ene uur?

Wat een vooroordelen toch altijd. Zeker 65% van mijn vriendinnen heeft geen kind (eren) en onze levens lijken juist erg op elkaar.

Gaaaap.
Waarom ben je eigenlijk van Nick gewisseld? Om de herkenbaarheid hoef je het niet te doen, want die is allang alweer bekend.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 17:09
98.46% gewijzigd
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven