Leuke meiden gezocht Rotterdam!

20-04-2018 17:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!

Ik weet dat er al verschillende topics zijn geopend hierover maar die zijn niet heel recent.

Mijn naam is Kim, 31 jaar, woonachting in Rotterdam en ik zoek leuke meiden om samen dingen te ondernemen! Denk aan terrassen, winkelen, workshops doen, etc!

Ben jij ook op zoek naar een verbreding van je sociale kring? Reageer dan even en wie weet kunnen we een aantal meiden bij elkaar krijgen.

Liefs,
Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim,

Leuk berichtje! Ik ben sinds kort in Rotterdam komen wonen en hoop ook wat leuke meiden te vinden hier. IK ben zelf 34 en woon samen met m'n vriend.

Geniet van het zonnetje!

Groetjes Christel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geinteresseerd! Ben 30 en woon in de buurt van Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Is er nog plek?

Ik woon vlakbij R'dam.
Ben 30 jaar en en heb 2 kinderen. Lijkt mij heerlijk om met wat meiden te relaxen. Uitstapjes met kids heb ik al genoeg. Ook leuk, maar tijd zonder kids ook en dat wordt steeds uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in de buurt. 35 jaar, heb kinderen maar kan het sociale gebeuren zonder kinderen ook zeker waarderen! Lijkt me leuk wat nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Ik weet niet of er nog gereageerd wordt door degene die het berichtje is gestart, maar wie het leuk vindt kan ook mailen naar mij, dan zal ik iedereen samenvoegen en kijken of we een keer een drankje kunnen gaan doen!

Mijn email is christelherben@gmail.com

Hopelijk tot snel!

Groetjes Christel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven