Nieuwe mensen leren kennen in Haarlem!

21-04-2018 08:16 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi All!

Ik ben Simone, 28 jaar & sinds afgelopen maandag ben ik een gelukkige nieuwe bewoner van Haarlem! Ik ken hier vrijwel niemand en zou daarom graag met nieuwe mensen in contact komen. Zelf vind ik het heerlijk om buiten te zijn, helemaal met dit weer natuurlijk ;).
Ik kan bijvoorbeeld echt genieten van het strand of een festivalletje. Heerlijk met de voetjes in het zand, een wijntje in mijn hand en dan op een goed muziekje en dansje wagen en ik heb weer energie voor de rest van de week!

Daarnaast ben ik actief. Ik hou van sporten, zo ben ik gister Haarlem rond geskate en kon ik mijn geluk niet op bij het zien van een calisthenicspark. Ik kickboks en fitness. Daarnaast ben ik ook wel een beetje een nerd (Love IT!) :D Ik hou van lezen, schrijven en van diepe gesprekken. Laat mij maar lekker nadenken over het leven en/of hoe dingen beter kunnen. Nah goed voor ik hier een boek van schrijf!

Zie jij jezelf een terrasje met mij pakken, het strand op gaan of lekker de kroeg in duiken? Stuur dan even een berichtje! See you soon!
anoniem_368216 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 16:52
1.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leeftijdmaakt verder niet uit?
Jouw leeftijd ook niet? :)

(Verder zelf geen interesse, maar veel plezier in het mooie Haarlem)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Leuk dat je in Haarlem komen wonen. Het is echt een fijne plek.

Toen ik er drie jaar geleden kwam wonen heb ik op een soortgelijk oproepje gereageerd en is er een groepje ontstaan dat regelmatig met elkaar afspreekt in de stad voor een borrel of dansen.

Wat mij betreft ben je van harte welkom om een keer mee te gaan. Wij zijn allemaal zo tussen de 30 en de 40 jaar oud. Wat ons betreft doet leeftijd er niet toe, maar ik weet niet of jij daar anders in staat :-)

Je mag me in ieder geval een PB sturen als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Simone,

Ik zit eigg in precies dezelfde situatie.
Ik woon hier al een tijdje, maar nog niet veel bekenden in Haarlem om een drankje mee te doen of ergens te chillen.

Dus als de uitnodiging nog steeds staat, let me know!

Groetjes Sarah
Alle reacties Link kopieren
Heee Simone,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben Suzanne en 27 jaar oud. Woon nu sinds een klein half jaartje in Haarlem. Daarvoor altijd in Groningen gewoond. Heb nog niet heel veel bekenden in Haarlem. Het lijkt mij heel erg leuk om met meer mensen in contact te komen, aangezien ik iemand ben die graag mensen op zich heen heeft. Naast mijn fulltime baan ben ik actief en houd ik niet van stilzitten. Ik sport graag en ben dan ook meerderen keren per week in de sportschool te vinden, daarnaast vind ik het met lekker weer ook heerlijk om te gaan hardlopen. Daarnaast houd ik ook erg van het strand, een wijntje, festivalletje of lekker shoppen. Verder vind ik het ook heerlijk ook goede gesprekken te hebben.

Denk best wel wat overeenkomsten! :) Als je uitnodiging nog steeds staat, lijkt het mij leuk om eens een drankje te doen.

Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik zie dat de berichtjes hier niet helemaal meer recent zijn maar wellicht dat de uitnodiging nog wel staat! Ik woon nu een klein jaartje in haarlem en zou het erg leuk vinden om naast mijn fulltime baan en sport wat meer sociale contacten te hebben! Ik ben zelf 25. Mijn interesses zijn; hardlopen, wielrennen, lekker eten een wijntje en af en toe gezellig op stap.

Mocht de uitnodiging nog staan dan zou ik het leuk vinden om een keer af te spreken!

Groetjes!
@sgeu: ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Simone,

Ook ik zit in dezelfde situatie. Het lijkt me leuk om een keertje wat te drinken in een Haarlemse kroeg. Ik ben 35 jaar.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wat ben ik blij dat dit topic al bestaat. Ook ik zit in hetzelfde schuitje. En googlede, nieuwe mensen leren kennen in Haarlem en stuitte op dit Topic.
Ik ben 35 jaar, maar jong van geest. Sinds deze maand woon ik in Haarlem, en ik ken hier naast mijn vriend en wat van zijn vrienden nagenoeg nog niemand.

Ik zou het erg leuk vinden om met mensen in contact te komen die het leuk vinden om bv samen te sporten, te borrelen, wandelen, dansje in de stad of om bijvoorbeeld mee naar het theater te gaan. Maar wat ik ook erg leuk vind is (bord)spelletjes of gewoon lekker kletsen. In de zomer buiten in het park met een wijntje.

Staan de uitnodigingen om aan te sluiten bij bovenstaande groepen nog? Of zijn er andere mensen geïnteresseerd? Ik hoor het graag!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik kom ook uit Haarlem, ben 31 jaar en ontmoet graag nieuwe mensen.
Stuur me een PB om wat af te spreken!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik woon al wat langer in Haarlem maar zou ook graag nieuwe mensen leren kennen. Ik ben 32. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi, hier nog een Haarlemse van begin 30. Vaak verhuisd. Lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen in deze regio. Als iemand in is voor een wijntje op een (verwarmd :) ) terras, of iets cultureels ofzo, dan hoor ik t graag :sun:
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zie dat er alweer een tijdje geleden voor het laatst op dit topic is gereageerd, maar mocht de uitnodiging nog open staan dan sluit ik graag een keertje aan.

Ik ben Nancy, 29 jaar en woon nu ruim twee jaar samen in deze mooie stad. Ik ben sinds kort begonnen met hardlopen (trainen voor mijn eerste 5km tijdens de halve van Haarlem 🏃‍♀️) maar ik ben ook regelmatig op de bank te vinden voor een marathon Netflix.

Ik hou van gezelligheid, kletsen met een wijntje en een lekker kaasje erbij. Ik ben altijd in voor een (fanatieke) spelletjesavond, een film kijken in de bioscoop of een leuke cabaret voorstelling. In het weekend trek ik graag een paar uurtjes uit voor een wandeling in een van de mooie bossen in de omgeving of voor even shoppen in de stad.

Als (een van) deze dingen je ook aanspreken hoor ik het graag!

Groetjes, Nancy
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen uit Haarlem, wat leuk :)

Lijkt me gezellig om wat meer mensen te leren kennen hier in de omgeving. Gezellig samen een wijntje of thee drinken, wandelen, sporten, naar zee, shoppen, museum, live muziek etc..

Ik ben 34 jaar, maar vind leeftijd niet zo belangrijk.

Stuur me gerust een berichtje
Wat leuk!

Stuur me gerust een bericht, ik ben trouwens 32..
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

Ook hier meld een nieuwe Haarlemse inwoner van 29 zich. Ik heb niet veel vriendinnen in Haarlem. Het lijkt me dan ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en af te spreken, iets actiefs/cultureels/etentje/drankje/chillen en bijkletsen = altijd goed.

PB is welkom.

Groeten Denise
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Rond de kerst ben ik ook trotse inwoner van Haarlem. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om een allerlei leuke dingen mee te doen..

Stuur me gerust een bericht :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Sinds 3 maanden ben ook ik een trotse inwoner van Haarlem! Ik ben 39 jaar maar voel mij nog altijd 29 😁 en ben op zoek naar leuke vriendinnen / vrienden om gezellig mee af te spreken voor een drankje, winkelen, terrasje, etc. Ik ben in voor vanalles en nog wat 😉

Ik zie dat er al een aantal oproepen zijn gedaan, ik zal jullie een pb sturen! Mochten andere mensen dit lezen die geen oproep hebben gedaan maar het wel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen dan hoor ik dat graag! Wellicht een leuke nieuwe start voor 2020.

Groetjes Jessica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven